Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Så du skrev noe om kvinner i 30årene og hva unge og eldre menn foretrakk. Jeg er selv en kvinne i starten på 30årene, født flere barn, men holder meg i god form og ser endel yngre ut får jeg høre. Det merkelige er at det er de yngre gutta som virkelig flokker seg rundt meg når vi er ute. Særlig de mellom 20-25år. Nå har jeg vært en flott 20åring også en gang, men vil ikke si at kroppen min har eldes, knapt spor etter barnefødsler og slik er det for mange jeg kjenner som lever en lignende livstil med mye trening og sunn kost. Faktisk har jeg bedre kropp en 20åringer flest pga at jeg trener mer enn 20åringer flest. I tillegg har jeg tross alt mye mer erfaring, uten at det vil si at jeg har ligget med mange, man trenger ikke ha mange partnere for å være erfaren. Jeg er gift, så uansett er det uaktuelt for meg å ligge med unggutter. Og husk, både du og dama blir eldre dere og, så håper at du aksepterer at hennes kropp forandrer seg med årene, ingen blir yngre vet du. Tror mer på at du er ei ungjente som føler deg truet av oss 30åringer som både har utseende og erfaringen til å lokke gutta hvis vi vil vel og merke. Jeg har aldri vært vakrere enn jeg er nå, slik er det for kvinner flest. De har funnet ut at kvinner er på sitt aller vakreste tidlig i 30årene, både pga selvsikkerhet og at de enda er unge, og det stemmer for de fleste jeg kjenner også.
Super-Mish Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 *kremt* Det er tydeligvis _noen_ som føler seg truet, ja...
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Har ikke lest innlegget til 22 åringen :-D men la ham bare lære "the hard way"...Spiller det noen rolle hva en tilfeldig unggutt mener :-) han blir gammel og grå en dag han også (og det kan hende han fremdeles foretrekker 20 åringer den dagen.)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #6 Skrevet 19. august 2010 Han er bare helt patetisk han blander seg inn i flere innlegg her i dag. Han mente at unge gutter umulig kunne like eldre damer (30 åringer..) fordi vi hadde ikke lenger perfekte kropper osv... Enig med HI's innlegg, han er jo bare veldig stusselig stakkars!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #7 Skrevet 19. august 2010 Herreligheten han er jo bare 22 år da, man ser jo det på måten han uttrykker seg på at all verdens livserfaring har han ikke. Ikke tror jeg han kjenner andre menn så veldig godt heller. Min bror er også 22-år, har et kjempe godt utseene og ungjentene flokker seg rundt ham. Men han har helt motsatte meninger enn den 22-åringen som det prates om her. han sier at han ikke liker damer som er yngere enn ham selv, fordi han syns de er for "fjortis", masete og lager drama ut av ingenting. Nå er han sammens med ei dame som er 5 år eldre enn seg selv, og ikke vet jeg hva hun har gjordt med ham. Men han er helt på hodestups forelsket og forvandlet seg til den største tøffelen verden noen gang har sett. Jeg har aldri sett ham slik før (han var en liten player før).
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #8 Skrevet 19. august 2010 Det er lov å drømme at 10 år ynger gutter drømmer etter deg. Det gjelder jo selfølgelig ikke alle.. men 99% av 30+ har ikke kropp som en 20 åring.. pretty obvious.. å være vakker, og det å være selvsikker, er 2 forskjellige tingu.. dumbass. faen for et crappy forum ass, gamle merrer som tar seg nær av en persons mening.. dere er sjalu på ungejenter pga dere vil aldri bli ung igjen.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #9 Skrevet 19. august 2010 Det er lov å drømme at 10 år ynger gutter drømmer etter deg. Det gjelder jo selfølgelig ikke alle.. men 99% av 30+ har ikke kropp som en 20 åring.. pretty obvious.. å være vakker, og det å være selvsikker, er 2 forskjellige ting.. dumbass. faen for et crappy forum ass, gamle merrer som tar seg nær av en persons mening.. dere er sjalu på ungejenter pga dere vil aldri bli ung igjen.
LinnisR83 Skrevet 19. august 2010 #10 Skrevet 19. august 2010 Med tanke på at du forklarer at du er veldig selvsikker som 30 åring, stiller jeg meg spørrende til hvorfor du forklarer på 120 forskjellige måter hvor flott kroppen din er, og hvor ungdommelig du ser ut ift mange andre? Og hovedpoenget ; Hvorfor bry seg om hva en 20 år gammel gutt mener? Iallefall du som er godt gift og har en mann? Og som igjen pressiserer at du ikke liker unggutter? Hmmmm...litt selvmotsigende, mener nå jeg
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #11 Skrevet 19. august 2010 vell 1 av 100 liker vell eldre damer..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #12 Skrevet 19. august 2010 Kjære lille gutt- hva gjør du den dagen dama di passerer 30? Dumper henne for en 20-åring, siden det bare er det du vil ha? Da er du ikke mye moden, og da elsker du henne ikke nok. Vi blir alle gamle og grå en dag, inkludert deg og dama di.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #13 Skrevet 19. august 2010 Men guttungen snakker jo for seg selv. Ikke for seg selv når han blir 30!!! Han lurer på hvorfor unggutter skal like eldre damer når det er mange på deres egen alder som er flottere å se på for HAN! Er ikke slik at han ikke vil like damer på sin egen alder når han blir 30. Kun at han ikke liker damer på 30 nå som han er 20, noe som er helt normalt!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #14 Skrevet 19. august 2010 hvordan i pokker er d relevant? JEG ER da for faen like gammel når hun passerer 30 og ville neppe dumpe noen pga det. har aldri antydet til at jeg ville det.. dere er så forbaskete missunnelig pga yngre folk ikke liker dere gamle.. man vokser jo selv opp og da blir det annerledes.. kverrulante kvinnfolk ass.. Jeg driter i om dere ikke liker yngre mannfolk, kan ikke dere finne dere i at de fleste unge manfolk liker unge damer?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #15 Skrevet 19. august 2010 takk. noen med vette i behold. Men ikke kall meg guttunge for jeg er ganske etablert:=)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #16 Skrevet 19. august 2010 Hvordan vet du hvor gammel jeg er, og hvor gammel mannen min er? Du skjønner det, lille snuppelure, at noen av oss ser såpas bra ut at vi har flere ungfoler som vil ha oss. Men når man er så usikker som deg, som ikke vil at dama skal gå ut alene, og ikke sminke seg eller noe, så er det ikke så rart at man må snakke dritt om andre for å føle seg bedre. Du skal se at det er dama di som dumper deg for en yngre mann så snart hun blir 30. Personlighet har du jo ikke, så du bør ta godt vare på utseendet ditt for å holde på henne.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #18 Skrevet 19. august 2010 vet ikke hvor du har det der fra, men jeg er ikke den som har skrevet det inlegget på den linken du har skrevet. jeg snakker faen ikke dritt om andre.. gud kor jævla ignorant du er. jeg liker ikke damer som er 30+. enkelt og greit.. liker dere enda mindre nå, når slike som deg herjer på forum istedenfor å ha jobb å være på.. du sa at du var i 30 årene i det første inlegget? ammetåke? jeg trur neppe jeg ville prøvd meg på deg. jeg vet helt sikkert at du er ei lubben damen som bare har fantasier;)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #19 Skrevet 20. august 2010 Ta det med ro, ingen damer på 30 + liker deg heller. Før du vet ordet av det bytter dama di deg ut for et ekte mannfolk.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #20 Skrevet 20. august 2010 Linnis: Følg med i debatten før du blander deg inn! Denne 22 åringen har slengt med leppa i drøssevis av innlegg de siste par dagene, han fortjener alt han får! Og tro meg, ingen av oss bryr oss! Bare god underholdning!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #21 Skrevet 20. august 2010 Haha, alternativt et smart mannfolk. Intelligensen er jo på nivå med den gjennomsnittlige debatten på DIB, og det er ikke så mye å skryte av.
LinnisR83 Skrevet 20. august 2010 #22 Skrevet 20. august 2010 Trenger ikke følge med på debatten for å syntes et hovedinnlegg er selvmotsigende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå