Gå til innhold

har vært på ultralyd og foreløpig ser alt fin ut :)


2prinserOg1engel

Anbefalte innlegg

Har vært på 2 ultralyder denne uken og alt ser fint ut så langt.. Jeg klarer ikke helt å slappe av enda men jeg må stole på at jeg blir godt ivaretatt og at dersom det er noe galt så finner dem det ut tidlig. Mistet jenta vår i uke 20 i april i år og da fikk jeg beskjed om at alt var helt perfekt ved ultralyden i uke 12 men det stemte jo ikke.. Holder pusten i 4 uker til, da skal vi ha ny ultralyd som kan "friskmelde" meg dersom alt er fint. Kjenner jeg blir litt stressa av all denna oppfølginga også, liker ikke ultralyder jeg.. :-( men jeg må bare igjennom det. Har stående tilbud om fostervannsprøve og morkakeprøve men vet ikke om jeg tar sjansen på det. Noen som har erfaring med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at alt ser fint ut =) Men sjønner godt at du blir stressa... Det er godt du får god oppfølging, det er så viktig, spesielt når du har vært gjennom det du har for ikke så lenge siden. Prøv å slapp av, det er ikke så mye annet du kan gjøre... Jeg har ingen erfaring med fostervannsprøve eller morkakeprøve...

Masse lykke til =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...