Gå til innhold

Hei på dere aprilmammaer =))


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg venter nr 4 den 04.04 =) Men har aldri registrert meg på BiM før, bare vært innom å kikket litt :) Så dette blir spennende, det hadde vært koselig å bli kjent med noen her inne!!!!

Lykke til alle sammen, dette klarer vi og når 17.mai kommer har vi gullet vårt i vognen =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så kjekt å treffe flere som venter nr 4. Jeg ble litt overasket da jeg skjønte at jeg var gravis, var egentlig ferdig... mine andre barn er 8, 6 og 3. dine da?

har ikke vent meg på tanken ennå. Er redd jeg ikke klarer med 4 barn... min termin er foreløpig 24. april!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid kjekt å høre at det er flere som er i samme situasjon, de fleste jeg kjenner stopper med 2 barn...max 3. Her i huset blir dette faktisk barn nr 5 =) Jeg har to på 11 og 9 med en annen og min nye mann har en på 7 fra før og sammen har vi ei på 20 mnd... Sønnen til mannen min er her bare annen hver helg, men de andre tre bor her... Synes det er litt skummelt, er selvfølgelig redd for at det skal være noe galt med barnet, nå har vi fått 4 friske barn...Men det er spennende og vi gleder oss =) Har ikke fortalt det til noen enda, var hos legen i går og fikk graviditeten bekrefta =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...