Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Er dette en god vogn Simo vogn fra 2007, anner ikke typen men det er en kombivogn. Noen som har erfaring med simo?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Om vogna du sikter til er god eller ikke er vanskelig å si. Link? Har selv en Simo kombivogn fra 2008 og er godt fornøyd med den. Kjøpte den brukt og den var i god stand
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Simo er en kvalitets vogn. Den er god og kjøre babyen har god plass. Vogna er lun og god. Og den er vann og vindtett;) Den er også nydelig som barnehagevogn, da sportsdelen er så pass stor at min store gutt på snart 3 år fremdeles har gooood plass;) Eneste minus med denne vogna er at den er stor og tung. Så ble drittlei av og ta vogna ut og inn av bilen, dessuten tok den hele bagasjeromet og det er et styr når du skal inn og ut av bussen... Men den er super og trille og passer seg godt som turvogn:) Men kjøper du en 2007 modell så pass på og ikke bli lurt. Mange forlanger overpris for sine simovogner. Ikke betal mer enn 2000 ivertfall;)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Har ikke link desv. kjøpte den brukt på nettet, (min svoger som har sett på den å kjøpt den) men bildene ser kjempe fine ut altså, men har aldri hatt en simo vogn før, så kjenner ikke til de. Jeg ga 1800 for den Jeg har en qunnie (sorry husker ikke hvordan det skrives) men lillegutt vokser ut av den bagen så tenkte jeg skulle ha denne som vintervogn, Bra at den er stor å god.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #6 Skrevet 19. august 2010 Har selv simo vogn. Det er en knall god vogn. Eneste minuset er at den er stor og tung og tar mye plass i bagasjerommet. Ellers så kan du vel bruke bagen til barnet er nærmere 1 år. Sportsdelen er også stor og kan ivertfall brukes til ungen er 4 år. Men det er absolutt en kavlitetsvogn som tåler mye mere en alle de fancy pansy vogneen som folk driver og kjøper nå om dagen. Mamma hadde 1 simo vogn når vi var små og den brukte hun til alle oss 5 ungene..Den var fremdeles i god stand etter det og da var den 15 år gammel;) Simo er kvalitet! Super på øde landeveier, grus og snø og slapps;) Et godt valg, selv om den er stor;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå