Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Ser en og annen mann glimter til her inne på anonymforumet en sjelden gang innimellom... Hvor mange av dere er det?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Har ett par "fjortis-kompiser" som har mye morro med å være her inne å skrive sex-innlegg, alene-mor-på-nav-innlegg, hysterisk-husmor-innlegg osv. Og så sende de link til oss andre slik at vi kan se hvor mange som biter på. Ystyrtelig morsomt!!
øynesomtinntallerkner Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 kan ALDRI tro det er seriøse menn her, til det er det for teit.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Tror det er et fåtall som sniker seg innom av og til for å se hva vi snakker om. Sikkert spennende lesning. Men jeg tror de trives bedre på http://www.verdensbestepappa.no/
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #6 Skrevet 19. august 2010 Meg også. Jeg blir kåt av å være her inne.
Super-Mish Skrevet 19. august 2010 #7 Skrevet 19. august 2010 Også tror jeg de stortrives med å legge ut tråder som "Fortell meg hvordan du onanerer" og "Din hotteste sex-fantasi", for ikke å snakke om alle de tusen trådene om jentesex.. noen av dem er sikkert legitime, men jeg er ganske sikker på at flere av trådene som heter typ "Flere enn meg som har blitt kåt på jenter?", er startet av menn med klissete tastatur.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #8 Skrevet 19. august 2010 Klissete tastatur? Det er det bare damer som har. Vi menn sitter da ikke og spruter sæd utover tastaturet. Damer, derimot, sitter med fingrene sine inne i fitta si støtt.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #9 Skrevet 19. august 2010 Jeg ler av dem :-D Noen har jo gravide damer, greit at de lurer. Men dem som må inn på gravidchat for å underholdes :-D haha.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #10 Skrevet 19. august 2010 Og jeg ler like godt av dere, og av det lavmålet som stort sett presteres.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #11 Skrevet 19. august 2010 Det eneste som er mer patetisk enn menn som utgir seg for å være damer på et gravid/babyforum, det er damer som utgir seg for å være menn, som utgir seg som damer på et gravid/babyforum.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #12 Skrevet 19. august 2010 Jo takk dere ;-) minner meg virkelig på hvorfor jeg sluttet å komme inn hit i utgangspunktet. Hilsen meg som ler av menn som underholdes av svangerskapsprat, og ler enda mer av kvinner som later som dem er menn i her inne. Få dere et liv! Nå går jeg og lever mitt!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #14 Skrevet 19. august 2010 Verden ville blitt et bedre sted å være om enkelte damer her inne konsentrerte seg om å skrive vettuge innlegg, og ikke spekulere om det er en mann eller en dame som skriver de andre innleggene. Det må da være innholdet i innleggene som betyr noe, ikke hvem som skriver dem?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #15 Skrevet 19. august 2010 Yeah right. Vedder på at du er tilbake her innen dagen er omme.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #16 Skrevet 19. august 2010 Sikker mange menn som tenner på å lese om slimete utflod, menstruasjonssmerter og oppblåst mage... Yammi!!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #17 Skrevet 19. august 2010 Nei, akkurat de innleggene unngår nok mange av oss, enten vi er menn eller damer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå