Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 holder på å ser på hus der vi, har tenkt å selge her i trøndelag ( Levanger ) og flytte dit!! Er det fint? Vanskelig å få seg jobb som førskolelærer ? Og hvor langt er det inn til Oslo?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Hvor på Eidsvoll da? Jeg bor på Råholt men er opprinnelig fra Oslo. Det er fint her, sånn i forhold til natur, mjøsa osv. Men det er veeeldig rolig. Litt for rolig for min smak. Men det må sies at jeg ikke kjenner noen her da, ting hadde nok sett annerledes ut om vi hadde hatt en omgangskrets her. Jeg tror ikke du vil få problemer med å få jobb som førskolelærer, det kan jeg nesten garantere. Med tog tar det ca 40-45 min inn til Oslo, men bil, ca en time ..men det kommer an på hvor i oslo da.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Vi er en del trøndere bosatt her på Eidsvoll. Vil anbefale deg å bo i området i nærheten av Eidsvoll stasjon om du skal pendle til Oslo. Der stopper regiontogene i tillegg til lokaltogene, regiontogene tar kortere tid til Oslo og har langt bedre sittekomfort. Om du bor på Råholt er Eidsvoll Verk stasjon den nærmeste, men her stopper kun de trege lokaltogene. I forhold til miljø er også området rundt selve Eidsvoll bedre (Sundet er senteret der og det er flere boligområder like i nærheten) da Råholt bærer preg av å være i rask vekst med de problemer det medfører. Stor opphopning av mennesker med sosiale problemer på Råholt, mer kriminalitet, vold, rus osv der. Vi bor et par km fra Sundet og stortrives. Jeg jobber i Oslo og pendler med tog hver dag. Ca 40 min med regiontoget fra Eidsvoll stasjon til Oslo S.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Oki så flott da, når jeg kommer får vi trøndere starte en egen trønderbatalijon der nede ) Jeg tenkte også på å pendle til oslo, har jo bil jeg kan kjøre til stasjon med, mener det var råholdt jeg så på hus på )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå