re30 Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Før tre uke siden mått desvere tar abort,tok jeg ( medisinske abort) den 30.07.2010,så det stå i breve at jeg måtte ta en gravitet test etter tre uke,så for tre dager siden begynte jeg å få kvalm:-( så tenkt jeg,hva er det som skje, så kjøpte jeg en gravitet test på nett ,så tok jeg det idag tidlig og var veldig red for resultat:-( så var det positiv........ desperat ringt jeg på sykehus der jeg tatt medisinsk abort og fortelt henne at test var positiv.. så hun snakket med lege og sa til meg å venter i telefon,så etterpå sa hun at jeg kunne kommer på sykehus imorgen tidlig,så jeg skulle ikke spiser noko etter klokka tolv ikveld... Så nå er jeg veldig nervøs for at jeg må ta utskrapning:-((( ...... jeg kan ikke sier til folk om dette,bare vennene mi som vet ...... jeg er så nervøs at ikke kommer til å sove......
lille sprelle Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Utskrapning er ikke noe ubehagelig. Prøv å slappe av og få den hvilen du trenger.
re30 Skrevet 19. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2010 jeg skal prøv det,men det er ikke let når er alene i den situasjon:-( kunne ønsker meg at vennina mi var med meg,men hun bor i på samme plass,,, men skal prøve å tenker positiv... Takk for at du har skrevet til meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå