Gå til innhold

Måtte virkelig krype til korset nå :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, jenta mi har i dag nesten ikke villet spise, og har vært helt umulig å legge. Hun pleier å sove ute i vogna, men i dag har det vært helt umulig å få henne til å sove der. Da prøvde vi inne i senga hennes, nei ikke der heller. Og etter å ha prøvd å gi mat for hundrede gang så spiste hun endelig litt, men ikke noe mindre sutrete av den grunn. Så da tok jeg hun inn i min seng og la meg ved siden av, og vips, der var hun borte.

Dette skal IKKE gjøres hver dag. Men når tulla er på sin 5 våkne time begynner mor å bli rimelig frustrert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er hun?

Hvis det er et spedbarn så har hun jo et sterkt behov for nærhet og jeg vilikke kalle det du har gjort å krype til korset, heller at du har møtt ditt barns behov.

Skrevet

Kjærlighet , trygghet og kos er myyyye viktigere enn prinsipper!!!

Skrevet

Uff ja, må ikke la stakkars mor bli frustrert. Myyye bedre å la barne skrike seg blå!

Skrevet

Det er vel helt normalt å gjøre slik med så liten baby!

Skrevet

Det var jo derfor jeg la hun inn på mitt rom, så hun IKKE skulle skrike.

Vi samsover, men hun sover i vogna ute på dagtid. Og vi koser gjennom hele dagen, men vil likevel ha rutiner og vil ikke være avhengig av at hun skal være nødt til å sovne ved siden av meg på dagen. Har ikke lyst til å måtte låne senga til folk vi er på besøk hos for å få barnet til å sove.

Jeg har ALDRI drevet med noen skrikekur, har vært heldig for barnet mitt har klart å sovne av seg selv fra hun var en mnd. Hun er den babyen jeg vet om som faktisk skriker minst, og hun får all min oppmerksomhet, kjærlighet og omsorg, MEN har også rutiner i hverdagen som jeg liker å følge! Og som følge av det har jeg også en utrolig trygg baby!

Så ikke kom her å si at jeg ikke bryr meg om ungen min skriker og at jeg ikke "bryr" meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...