Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Jeg vet jeg er på anonymforum, men jeg ønsker meg rett å slett noen brevvenner. Norsk mann med barn og kone ønsker noen andre å skrive med, diskutere med, spørre om råd osv. Noen å skrive med når det går bra, noen å skrive med når det butter litt... Du er en normalt oppegående person, reflektert og ikke for dømmende. Du kan gi råd, du vil gjerne ha råd, eller bare skrivesnakke litt med noen andre enn de du pleier å omgås med. Du er mann eller dame. Student eller arbeidende. Først må det bli anonymt her. Etterhvert går det kanskje an å "åpne" det litt på en f.eks. anonym mailadr. Er det flere enn meg som har dette behovet? Kanskje vi skrives...
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Øøøøh....hvis det helt ærlig er en brevvenn du ønsker, så vil jeg si at du som mann er på feil forum....... Og det må være anonymt? Så ikke kona finner det ut?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 spør om råd her da! Mann 22 her med samboer å barn
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Høres merkelig ut at man vil ha en brevvenn, men må være på anonym mail adresse! Nei her er det en som er ute etter å nappe løken på web cam mens kona ikke skal finne ut av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå