Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Jeg blir stadig vekk spurt om jeg vil ha brukt barnetøy. og ikke misforstå, jeg syns det er supert med gjenbruk og vi bruker mye arvetøy (minstemann har nesten ikke annet). For meg er det imidlertid mer naturlig å spørre folk jeg kjenner godt om de vil ha arvetøy, enn noen jeg nesten ikke kjenner. Føles nesten som almisser... Hvordan forholder dere dere til å gi bort tøy, eller motta tøy. hvor godt tenker dere man bør kjenne folk som man tilbyr klær?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Jeg selger det meste av mitt (veldig rimelig da), sånn at kun de som er intressert i tøyet viser sin interesse =) Gir til søsken, men ellers selger jeg!
Tommage♀♂ Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Jeg er heldig som har en nabo med en gutt litt mindre nn min gutt, så jeg bare legger avlagte klær på terassen hennes jeg. Nå flytter hun, så jeg må finne noen andre måter å bli kvitt det på. Jeg ser ikke på det som almisser, men som en fin måte å bli kvitt klær på! Og til de som måtte mene jeg er frekk, så er naboen en god venninne, og jeg ser daglig at klærne blir brukt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå