CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Tenkte å kjøpe ett sett i ullribb( som jeg har hatt til eldste jenta og er veldig fornøyd med) til minstemann for å ha i vinter.eventuelt ull fleece.men skjønner meg ikke helt på størrelsene. Han er straks elleve måneder men er ganske stor for alderen, han bruker 86 i de fleste klær. Genseren fra nøstebarn er enten i 74/80 eller 86/92, mens buksene er i 74/86 eller 86/98. Noen som vet hvordan disse er i størrelsen?
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Jeg vet at i hvert fall buksen er god i størrelsen. Kjøpte en drøy en til gutten min (han kan jo bare brette den opp), men måtte legge den bort et år, den var ALTFOR lang. Brettes dobbelt til låret-lang... Men det er vanskelig når de er sånn mellom størrelsene!
Trollemor75 Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 De er ganske gode i størrelsen, men de "tåler" å være litt store for de holder seg godt på kroppen. Vi har hatt ullfleece genser og bukse, skikkelige saker! Hadde 74/80 som varte fra høsten helt til våren, på den tiden brukte han str. 86 hos de fleste merkene. Ullribb liker vi også, og enda mer settet med body/genser og snekkerbukse. Blir barnehageuniformen til høsten. Han har brukt størrelse 86/92 på den i 1 år nå!!!! Han er 18 mndr og er på vei til størrelse 92 i de fleste merkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå