Gå til innhold

Flere som syntes barnehageinnkjøring er pyton????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa griner, og jeg går hjem å griner noen timer før jeg henter ho igjen... Blæææææ!!!

Skulle ønske jeg var rik, så jeg kunne ha ho hjemme.... =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er helt forferdelig!!!! :( Min gutt hyyler også. Ringte nett for å høre hvordan det gikk med han. Og han sitter bare i vognen sin og er lei seg. Har sittet der i snart to timer.. :( Så nå henter jeg han straks uansett! Han pleier å være full av liv og elsker å leke med andre barn, skjønner ikke hvorfor han bare sitter der.. :( *snufs*

Skrevet

Stakkar liten... Det er virkelig en tøff verden disse små skal leve opp i!

Hvor gamel er gutten din? Jenta mi er 14 mnd....

Skrevet

Ja det er det. De er vant til en trygg hverdag sammen med mennesker de kjenner og så plutselig er de alene på en stor plass med masse ukjent rundt seg. Helt forferdelig! :(

Han er 20 mnd. Lurer på om vi skulle ventet med bhg starten...uff.... :(

Skrevet

Det går seg vel til, og jeg føler jeg må ut i jobb snart... (begynner 1.sept.) så hun må hare bli vant til det... Men er ikke overbevist om at det er bra for disse små.....!!!

huff, er nesten kvalm jeg! =(

HI

Skrevet

Min gutt begynte når han var 20 mnd. Det var forferdelig. Han grein i en mnd tror jeg. Men de ansatte trøstet meg med at det ALLTID var en sånn en som han:) Og alle ender opp med å bli skikkelige barnehagegutter. Og det stemte, etter en mnd eller så, var det helt greit å være der. Og så blir det bare bedre og bedre, og en tenker at en ikke skulle brukt energi på å bekymre vettet av seg.

Skrevet

Huff...det høres leit ut :(

Min gutt er 14,5 mnd og han synes visst det er helt greit når jeg går. Ingen grining hvertfall. Vi hadde 3. dagen med innkjøring idag og han var alene i 4 timer. Jeg sliter litt med det at han synes det er helt ok når jeg går, selv om dere kanskje tenker at jeg er heldig. Men for meg er det litt leit at han nesten ikke merker at jeg går og bare er opptatt av alt annet. Skulle nesten ønske at han kunne gråte og savne meg litt hvertfall ;)

Men han har aldri vært noen typisk mammagutt heller. Har alltid vært veldig utadvendt og likt andre barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...