Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Hvorfor skal alle rakke ned på oss? Syns heller vi skulle fått litt respekt for alt vi gjør! Alt vi gjør, gjør vi aleine! Dere med menn har alltid en å støtte dere til, psykisk,fysisk og økonomisk. Vi er alene om alt! At noen får pengestøtte fra nav er jo bare en nødvendighet av og til. Uten å ha vært der selv aner dere ikke hvordan det er! Og har ingen rett til å hakke på oss! Og nei, ikke alle alenemødre har fri annenhver helg til å feste som dere antar alle gjør når de får litt "fri". Noen har faktisk mistet barnefaren i ulykker, sykdom,rus osv. Så ikke døm før dere har peiling på hva dere snakker om!! Ha respekt for alle mødre, alene eller ikke. Skjerp dere!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 "Ha respekt for alle mødre, alene eller ikke" eller: Ha respekt for alle gode mødre, alene eller ikke. Det kan jeg støtte:-)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Nei ikke ALLE rakker ned på dere, har du det inntrykket har du ikke lest alle innleggene her inne. Å du må huske at selv om mange av oss er i forhold, så betyr ikke det at alt er rosenrødt for oss heller. Min hverdag er ikke så ulik den du beskrev nå selv om jeg er i forhold, jeg har en mann som bare er hjemme annenhver helg. Og da blir det jo litt ekstra hjelp hjemme, men det er ikke allverden siden han er så sliten når han kommer hjem. Jeg bor også 50mil unna hjemstedet mitt, så jeg kjenner ikke så mange her og føler meg kanskje litt ekstra aleine. Så jo jeg mener at jeg har en viss anelse hvordan dere aleinemødre har det. Men jeg er enig i at man burde respektere hverandre mere, men her inne er det jo viktigere å hakke på andre enn å lære andre å kjenne:(
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Måtte jo finne noe å pirke på? Det er greit: Ha respekt for alle gode mødre, alene eller ikke! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå