Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 er nå, etter at sommerferien er over og det går mot kaldere og mørkere tider. Er alltid så depressiv på denne tida. Svært tungt særlig om morgenen og formiddagen. Tenker tilbake på gode ferieminner, og vet at det ikke blir noe sammenhengende fri fra jobben før omkring jul. Huff! Hadde det enda vært ordentlig sommervær nå i august, så vi kunne ha kommet oss til stranda etter jobb. Men neida, her er det rundt 15 gr og regnbyger stort sett.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Huff, ja, det er lett å tenke sånne tanker.... men det gjelder å snu det til noe positivt! Tenk på at nå kan du spandere på deg litt nytt til stua, og gjøre det skikkelig hjemmekoselig inne. Fyr i peisen, stearinlys, gode bøker, osv. Ta frem hobbyer som har blitt forsømt i sommer, eller start en ny hobby. Og julegavene kan man begynne å tenke på i september - da blir de mer gjennomtenkte og myye finere innpakket når man har god tid
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Triste greier. Jeg ser alltid fram til høsten jeg:) Sommeren er det sånn "press" hele tiden. Det er på en måte påkrevet at NUH skal vi ha ferie og bare ha det koselig og more oss hele tiden. Jeg synes det er så stress at man må forte seg å nyte sommeren, mens sola svir og steker, man er blakk men forventes å kjøpe is, jordbær og dyr importfrukt støtt, den dvaske småfete kroppen skal inn i en bikini og stilles ut for almenheten å dømme på stranda, huske på å besøke 1000 folk og steder i løpet av sommeren uansett hvor lenge vi må sitte i en lang og varm bilkø. *grøss* Men så komme høsten med behagelig temperaturer, igjen kan man ta fram de komfortable jeansene og stygge grønne vikingstøvler og gå lange turer i koselig høstregn (som er mye bedre enn sommerens lyn og tordenregn) og se de fantastiske fargene bladene får:)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 AMEN anonym 10,51!! :D Elsker høsten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå