Gå til innhold

Hvordan bli tøffere i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å være meg selv i senga.. blir veldig sjenert og har vel dårlig selvtillit.

Mannen sier han elsker kroppen min og jeg tror han mener det :)

Men når vi skal ha sex så blir jeg veldig anspent og tenker alt for mye!

Skulle ønske jeg klarte å se han i øynene og ikke være så usikker.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

liker du kroppen din? Om du sliter med dårlig selvtillit på den fronten slik jeg forstår innlegget ditt kan det fort hjelpe å ha på seg litt "klær" i form av et fint undertøykorsett etc.. kanskje verdt et forsøk? :)

Skrevet

Tja. Rollespill. :) Bruk fantasien din mens dere har sex. Ett eller annet som gir de usikre tankene dine litt mindre spillerom.

Send hete sms'er til hverandre i hverdagen - hvor dere ikke legger noe imellom. Det kan jo løse opp stemninga - fordi det er lettere å gjøre noe "dirty" når du ikke ser han inn i øynene.

Ha sex andre steder enn i senga. I dusjen f.eks. Gjør noe "som du tror egentlig ikke er deg" - og som han tenner på. Å gjøre noe nytt i senga og se/ høre at han liker det - det gir selvtillit i senga.

Menn er visuelle skapninger og de liker å se. Ta på deg noe skikkelig sexy (og som du føler deg komfortabel med selv).

Og du - selvsagt elsker han kroppen din! Har han sex med deg så tenner han selvsagt på deg. Husk at det er dine kropslige usikkerheter som kommer fram her - ikke hans. :)

Bare noen tips. Uansett hva du gjør, så må du "gutse" litt på. Litt etter litt, om du vil. Ingenting kommer helt av seg selv.

Lykke til! :)

Skrevet

Hva med å ha bind for øynene? Jeg syns det er lettere å konsentrere seg om berøringene og å nyte det som skjer. Fokuserer på å kjenne etter isteden for å ha alle mulige sprø innfallstanker...Kommer tankene på villspor prøver du bare å fokusere på på det som skjer igjen.

Nå vet ikke jeg hvor lenge dere har vært sammen? Men vanlig vis blir man jo mer og mer trygg. Vær stolt av deg selv! Klart han tenner på deg og han blir enda mer opphisset hvis du tydlig viser at du tenner på han også!

Be han fortelle deg en fantasi han har som dere kan sette ut i livet sammen, så kan du fortelle din...Man må våge litt! Greit å bli litt sjenert men dumt hvis det hemmer sexlivet. Hvis man først våger blir det lettere og lettere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...