Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal arrangere sjørøverbursdag for sønnen min, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Noen tips?

Får man kjøpt sjørøvertallerkner, servietter etc noen plass? var innom Europris i går, men der var det kun Cars..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke sjørøvere bruker tallerken.... Hva med å bruke plankebiter? Det hadde i allefall min jente digga, he, he ;-)

De bruker nok ikke servietter heller, men noe å tørke små sjørøvre med må man jo ha... Hvis du ikke finner noe med sjøreøvermønster på, så kan jo papegøyer være aktuelt som motiv?

Ellers ser jeg for meg sort duk av nervøs fløyel for en billig penge i metervis fra Jysk og sjokoladepenger strødd utover.

Skrevet

Gullpenger av sjokolade kjøpes på nille. Sjørøverkake er ett must. Finnes mange oppskrifter på nett. Skattejakt er alltid gøy. Barna må gjennom en løype eller følge ett kart for å finne skatten. Vi gjorde dette i en 2 årsdag. Finn leker som kan brukes som pynt. Piratpizza er knall morro å lage. Du kjøper inn pitabrød som du bruker som bunn og lager skåler med fyll i. Alle barna kan lage sin egen piratpizza. Stekes til osten er smeltet. Lyse muffins med sort krem (bruk konditorfarge fra cacas, hobbybutikk eller liknende. Når kremen har stivnet kan du tegne sjørøvermotiv på med hvit melis eller legge på sjokoladepenger, seigemenn eller liknende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...