Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Må man ha begge deler? Til barnehagen... Er ikke parkdress et slags uforet regntøy? Lurer også på om noen vet hvor man får tak i slike "sko-poser" til utebruk til de som ikke kan gå enda? `Fant dem ikke på Barnas Hus... Hilsen uerfaren barnehagemamma
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 jeg har begge deler til tutta mi..av den enkle grunn at regnklær er praktiske når de leker i sølepytter og griser, mens parkdressen er bedre på dager som er noe tørrere uten at ungen blir våt om det regner litt..puster bedre gjør den også..om det trengs? helt sikkert ikke, men jeg har nå tatt meg råd til den prioriteringen..men om ungen din ikke går selv enda, kan jeg ikke helt se at det er nødvendig med begge deler da det er lite sannsynlig at barnehagepersonalet legger ungen din i en sølepytt og sier lek skoposer finner du på de fleste plassene egentlig. Barnas hus, reflex, røff og tøff, mener de også har noe på coop obs om jeg ikke husker heeeelt feil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå