mamma >to gull Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Jeg har litt lyst få vekk shortser og sånt i hvert fall og noen av t-skjortene..Kjenner jeg er ferdig med sommer'n..hehe..) Er klar for gode, varme gensere, stearinlys etc..Er jo litt koselig med høst og egentlig:))
Babyønske �� Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Hehe, nei, her er jo sommeren akkurat begynt(Bergen), så her tviholder vi på sommerklærne så lenge vi kan. Håper det fortsatt er en stund til strømpebukser og varme gensere må kles på.
Føken siruppsnipp Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Ånei er jo meldt kjempevær til helgen :-))
mamman til to gutter Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Vi brukte dem senest i helgen, så jeg har ikke kommet så langt som å pakke det bort enda. Og jeg kan godt tenke meg litt mer godt sommervær også, men det ser vel ut som det er du som får ønsket ditt oppfyllt...
Teline Skrevet 19. august 2010 #5 Skrevet 19. august 2010 Nei.. Her brukes sommerklærne daglig. Selv om det regner er det nokså varmt.
mamma >to gull Skrevet 19. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2010 Ja, for dere som er så heldige så..Her er det grått og regn.. Ok, for kanskje holde an litt da..:-)Er ikke så ofte jeg får ånden over meg, men får håpe den kommer tilbake da..hehe:))
mamma >to gull Skrevet 19. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2010 hehe, misforstå meg rett, jeg er veldig glad i sommer'n altså..) Jeg får holde igjen noen uker til og håpe det blir noen solskinnsdager til:-)
Holly❄️ Skrevet 19. august 2010 #8 Skrevet 19. august 2010 Har veldig lyst å pakke bort sommeren og få inn høsten Men været er jo så ustabilt, så ikke godt å vite.. De siste dagene har det vært skikkelig regnvær og ganske surt ute, så ungene har godt med klær på seg..
Verbena Skrevet 19. august 2010 #9 Skrevet 19. august 2010 Pakke bort sommerklærne?? Er jo nå siste ukene at vi endelig har kunnet bruke sommerklærne jo! =P Regn og kaldt store deler av ferien. Er utrolig glad vi hadde med flisklær, buff og votter til ungene for å si det sånn. Mens nå siste uka så har vi gått i shorts alle dagene alle mann! Har vel egentlig vært greit vær siste månden eller no, men sommerens første høytrykk nytes til tusen her værtfall... Må sies at vi normalt har pakket frem sommerklærne til første helga i mai, mens i år ble det brukt short EN dag før 20.juni!! Så vi har jo masse sommer å gå på enda =P
The Bad Gal Skrevet 19. august 2010 #10 Skrevet 19. august 2010 Nei er du gærn! Tasser rundt i sandaler selv på gråværs-/regndager og jakke har jeg absolutt ikke tenkt å ta på meg før minst et godt stykke ut i september:-) (bor på østlandet)
It's all about me Skrevet 19. august 2010 #11 Skrevet 19. august 2010 Pakket bort nei, er du gal. Da hadde vi jo svettet ihjel. Sitter i en liten sommerkjole nå jeg, med guttungen på fanget kun iført en kortermet body. Og terrassedøra på vidt gap. Her i Bergen skal vi bruke sommerklærne leeeeenge til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå