Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge har dere tenkt til å bli på barselhotellet? (så fremt at alt er bra med dere og babyen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

forrige gang var vi på pasienthotellet i 3 døgn, det som er "vanlig". Fødte tirsdagskveld.. og reiste hjem fredags morning etter føllingsprøve. Denne gangen tror jeg nok vi kommer til og reise hjem før siden vi har en liten en hjemme også... om alt står bra til.

Skrevet

3 dager som er vanlig for førstegangsfødende.

Skrevet

Sist var jeg der fra natt til onsdag og reiste hjem fredag klokken 12.

Denne gangen blir det vel et døgn mindre. Jeg skal være hele tiden selv om vi har ei på 3 år hjemme, så får vi se hvordan det blir med far.

Jeg trenger nok de dagene på å komme meg litt før jeg skal hjem som tobarnsmor, men vi er spente på om jentungen godtar at både mamma og pappa bor på sykehushotellet mens hun er hos bestemor og bestefar. Tror vi får ta det litt som det kommer.

Skrevet

Tenker å være tre dager jeg også. Men barnefar kan være der med oss, ikke sant? hvis han betaler seg inn og bor på hotellet på rommet han også??

Skrevet

Jeg kommer nok til å være på hotellet så lenge jeg får lov, det er vel to døgn for annengangsfødende? Så får heller pappan reise litt frem og tilbake med lillegull på to rå.. Vil jo ikke være borte fra henne lenger enn nødvendig, samtidig som jeg ønsker å ha litt oppfølging i begynnelsen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...