stearin Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Jeg er enda våken (kl 00.00) og jeg skal opp 04.00.. Å guri malla.. Jeg vet om en som kommer til å være ferdig imorgen på reisedagen... Og med en liten baby enda! Jaja, glad jeg kan gi flaske til henne:)
Mom2Two Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Haha, har ikke tall på hvor mange ganger jeg har "gått rundt", dvs. bare holdt meg våken til vi reiser grytidlig. Minnes et par langturer der det har tatt rundt 24 timer å komme til reisemålet hjemmefra og jeg har våket natten før, og sovet lite natten før det igjen. Det er faktisk fysisk vondt.., så jeg vet hva du mener altså.. Lykke til, det går jo som oftest helt fint, får håpe du ikke skal veldig langt avgårde.
stearin Skrevet 18. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2010 Oh, godt å høre at jeg ikke er den eneste:P Har gjort det flere ganger, men før jeg fikk barn. Da gjør det liksom ikke noe særlig, men nå har jeg jo en å ta vare på hele dagen. Jaja, heldigvis kommer min mamma hit imorgen kveld:) Vi skal bare kjøre en stund til flyplassen, til sykehus, fly tilbake, også dra på besøk før vi kjører hjem igjen. To timers kjøretur da:) Er vel hjemme ganske sent imorgen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå