Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Så da blir det rett til obs i mårra og fylle skuffer og skap med billig 10 kroners marked!!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Fy fader å glad jeg er for å ikke måtte leve sånn fra mnd til mnd. Enda godt jeg har sikra meg med god utdanning og jobb! Hadde vært utrolig deprimerende. Skjønner hvorfor anndelen deprimerte stiger jo lenger ned på lønningene man kommer.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Jeg har også fått, måtte sjekke selv nå! hurrahurra. Er visst bare jeg som har svart deg, ser det er noe ruter over meg, men de er liksom ikke mulige å lese. haha
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Ja alle kan ikke være like heldige Men heldigvis ser vi lyst på livet, og jobber oss oppover så godt vi kan. Bare synd det er så mange av dere som prøver å dra oss ned i gjørma, og fortelle oss hvor udugelige vi er fordi vi har vert/går gjennom en vanskelig situasjon og dermed må leve på os i en periode. Takk til dere!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 Os på konto nå? I brevet jeg fikk står det at utbetalingen er 20 hver mnd..? tar jeg feil eller?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #7 Skrevet 18. august 2010 Alle får ikke på samme dato. Jeg har ikke fått for august enda, men det kommer vel en dag;)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #8 Skrevet 18. august 2010 OS pleier som regel å komme dagen før, faller 20 på en mandag kan du være så heldig å få de på en fredag ) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå