Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 http://www.spisdegslank.no/ Lurer på om noen har forsøkt dette? Hvordan smakte maten? Virker jo veldig greit siden man bestiller full ukesmeny med ferdig mat.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Har ikke smakt maten. Lurt på å prøve det selv. Kjenner nemlig en av de som forteller "sin" historie og vet at det han forteller er sant. Tror man må være veldig motivert for å klare å følge dietten så nøye og være forsiktig med kosten resten av livet. Kameraten min ser på det som en livsstilendring.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Jo, jeg har prøvd...men selv om jeg fulgte dietten så gikk jeg ikke ned i vekt. Men jeg spiser noe medisiner som gjør at det er vanskleig. Noe er godt, mye kan jeg styre meg for. Maten er fryst og skal være fryst. Du tar opp maten for neste dag kvelden før og setter den i kjøleskapet. Ser at de har endret endel på dette nå. Før valgte vi selv hva vi ville spise f.eks omelett til frokst 7 ganger i uka eller mandelgrøt 3 dager og noe annet 2 og noe anettet 1 eller 2 dager. Det kostet da ca 1000 kr uken
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #5 Skrevet 19. august 2010 Ja, jeg har prøvd det noen ganger. Og det fungerer. Maten er god, og jeg følte meg stort sett mett. Siden den er laget med lite karbohydrater forsvinner søtsuget etter et par dager, og da er det ikke noe problem å holde seg unna søtsaker (som vel er mitt største problem..). Jeg gikk ned 4 kg på en måned uten å sulte meg. Spiste kun den maten da. Det blir dyrt i lengden, men er helt seriøst og bra opplegg. Og jeg følte meg i veldig bra form - pigg og opplagt, ikke sulten og ikke stappmett. Magen ble ikke oppblåst slik man kan bli med mye karbohydrater i kosten. Anbefaler det gjerne til andre. Men dyrt i lengden. For meg var det bare en kick-start for videre kaloritelling på vanlig måte etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå