Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Jeg valgte bestevenninnen min som forlover, og nå skal hun gifte seg snart hun også. Er det da vanlig at hun velger meg som forlover, eller er det like vanlig om hun skulle velge en annen av våre felles venninner?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Det kommer vel an på hun. Jeg var frlover for en venninne men skulle jeg ha valgt forlover hadde jeg slitt skikkelig mellom to av mine beste venninner og kanskje måtte velge to!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Man velger den man selv vil ha. Mannen min var forlover for en kompis for noen år tilbake, og han ville aldri funnet på å be ham være forlover den dag idag. De har ikke hatt kontakt på lenge, og de er helt utrolig forskjellige. Denne kompisen har blant annet noen verdisyn som kræsjer helt med min manns.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Ja, det er klart! Bare lurte på hva som var mest "vanlig" på en måte..
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Jeg har heldigvis en søster som naturlig forlover valg, da slipper jeg å velge mellom bestevenninnene mine.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #7 Skrevet 19. august 2010 når jeg skal gifte meg om to år skal jeg ta en av søstrene mine, uten tvil
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #8 Skrevet 19. august 2010 ingen som vet hva som er mest vanlig??
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #9 Skrevet 19. august 2010 Det mest vanlige er å velge den man føler er mest naturlig å velge, uavhengig av om man selv har vært forlover for dem eller ikke. Jeg vet om flere som har vært forlover for flere og skal de da "tvinges" til å ha flere forlovere, bare fordi de skal føle et press om å be alle tilbake selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå