Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Min kjære, søte samboer har vært og kjøpt en champagneflaske som han gleder seg til og sprette etter fødselen(på føden). Jeg var litt usikker i begynnelsen, men tenker at å feire et av livets viktigste øyeblikk med et glass champagne kanskje ikke er så dumt alikevell.. Er dette helt nei-nei??
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Hvis du ikke skal amme er det jo bare å drikke i vei, selv om det jo er litt uvanlig å starte et barns liv med drikking:)
Gjest Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Et glass med edle dråper, hvorfor ikke? Er ikke sikkert alt går som det skal og dråpene blir spart til senere, man kan ikke planlegge alt, men det er jo lov til å håpe på det beste. Lykke til med den forestående fødselen.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Er jo heller ikke akkurat som at melka kommer tytende med en gang barnet er ute heller. Kan jo ta en dag eller to, det.
Gjest Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Så koselig:)! Selv feiret jeg med frokost, kaffe og et norsk flagg som jeg fikk av jordmor, hehe, men det hadde ikke vært så dumt med et glass champis;) Lykke til med fødsel og baby!!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 HI Hadde i såfall ventet til rett etter amming, og ikke mer enn et lite glass, så de fikk champagne på et sykehus i noen av episodene av "unge mødre" men det var muligens uten alkohol.. hihi. Jaja, vi får vel se hva som skjer når vi først står der heller! som du sier er det ikke alltid ting går helt som planlagt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå