Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Har lagt ut vogn til salgs, får kontakt med ei som vil kjøpe den, avtaler at den skal sendes og hun overføre penger, men nå hører jeg ikke mer.. I mellomtiden har jeg selvfølgelig avslått andre interessenter ettersom jeg antok den var solgt. Faen og!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Hmm..har du nummeret hennes da? Kan du ikke sende en melding å spørre om ho fortsatt er interessert og at du vil ha svar innen en viss tid. Og skrive at vogna blir solgt til noen andre om du ikke hører noen andre.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Bare mail, og jeg har allerede sendt 2.. Skulle gjerne ha solgt den til andre, men nå har interessen dabbet litt av ettersom jeg har sagt solgt til så mange..
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Det der er så typisk. Vi skulle selge en seksjon det hastet med en gang. Snakket med mannen som ville kjøpe den flere ganger, gjorde en avtale om når han skulle komme samme dag...og han dukket aldri opp, tok ikke telefonen og svarte på meldinga at jeg måtte ha fått feil nummer...enda jeg hadde ringt ham på det nr. tidligere. Skulle se på en bil som var til salgs, gjorde avtale om å komme klokken syv dagen etterpå, ringer på døren med hennes navn, den samme stemmen som i telefonen svarer på porttelefonen og kan fortelle at det er ingen der som skal selge noen bil nei...Bilen står utenfor. To minutter etterpå er den registrert som solgt.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 har jeg opplevd flere ganger , at folk ikke har dukket opp å hentet ting og ikke har jeg hørt noe heller. Det jeg har gjort er at jeg har sendt denne personen en mail og sagt om jeg ikke hører noe fra dere innen da og da i morgen går vogna til noen andre. Så har jeg gått tilbake til noen som har sendt mail og sagt hvordan det ligger ann og spurt om de fortsatt er intresert. En gang la jeg ut en dyr ting gratis for å bli kvitt den fort grunnet flytting. 3 personer på rad dukket ikke opp. frustrerende. Men den fjerde personen var overlykkelig da hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå