Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Har en datter på 6 år som jeg har foreldreansvaret alene for og som bor fast hos meg, noe hun alltid har gjort. Far har hatt samvær de gangene det passer han og etter hva som er best for han. Han har sittet inne for grov vold og han hadde torpedoer etter seg når jenta vår var rundt året som av alle ting kom på døren vår, de har vært på døren hans hvor de har knust inn dør og vegger (hos han). Etter det flyttet jeg vekk og barnefar var da på "flukt" i ca 6 mnd uten å gi lyd fra seg. Plutselig var han tilbake og ville ha samvær noe han ikke fikk av meg. Tiden gikk og nå er som sagt jenta vår blitt 6 år. Han kan ringe og hviske i telefonen at nå har den og den ringt han (torpedo) og at helvete er i gang igjen. Og når tingendelig roer seg og jenta vår er hos han så sitter de inne hele helga og ikke gjør på noen ting. Han sitter attpåtil og røyker inne i store mengder mens hu er der. Er jo ikke snakk om at han gidder å løfte på rævva for å gå ut eller noe. Nå er det sånn at jenta ikke vil gå til han mer eller mindre - noe jeg forstår og jeg NEKTER å tvinge henne. Det er jo til det beste for barnet sant? er så mange som er uenig med meg, men jeg velger å la hu få bestemme om hu vil gå eller ei til han. For ærlig snakket - det er hjerteskjærende å komme for å levere henne og hun gråter og vil bare hjem. Jeg orker i hvertfall ikke dette mer. Noen som har noen vettugt å komme med så setter jeg stor pris på det.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 la ver å send henne til han. enkelt og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå