Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Og hvor mange unger per voksn synes du er forsvarlig?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Ettersom SFO kun er oppbevaring og ikke en "pedagogisk anstalt" så forventer jeg ikke så mye. Jeg forventer at barnet ikke blir borte og at hun ikke skader seg. Leksehjelp er et pluss, men ikke en nødvendighet
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Betaler du virkelig sååå mye penger for å ha barnet ditt på en oppbevaringsplass, NN 210:39? Jeg hadde virkelig forventet at det var litt pedagogisk opplegg. Det er 15 år siden sist jeg hadde barn på SFO, og 4 år til neste gang.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Det er altfor mange barn pr voksen, men det må man bare leve med. Ellers, så lenge barnet er der når du skal hente bør man være fornøyd. Min stakk av i 2.trinn, han hadde vært borte i 2 timer og ble ikke sint på de ansatte av den grunn. De fikk totalt panikk og satte alle kluter til. Jeg hadde mine mistanker og fant han hjemme hos en venn. Det kunne nok likeså være min egen feil, da det ikke er gjerde rundt skolen. Man spaserer rett ut i gaten hvis man vil. Og jeg hadde ikke sagt til ham at det var totalforbud. Jeg forventet han forsto det..sånne blemmer gjør man innimellom!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 At de klarer å passe på så han ikke blir borte, at han kler seg etter været (ikke ute i pøsregn uten regntøy) , at de klarer å fange opp erting tidlig (!), at ungene er happy og synes det er kjekt å være der. Ja, der et veldig mange barn på liten plass og få voksne. Men det er ikke den lokale sfoen sin feil...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 SFO er ikke som barnehage og skole. Det stilles ikke krav til et pedagogisk opplegg på SFO så da forventer jeg heller ikke at det er det. SFO er oppbevaring og fri lek etter skoletid. Det er barnepass 21:39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå