Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. huff a meg ..

Føler med deg..

Jeg har selv hatt to tette SA en i februar så en i juni, og har nå 9 fullgåtte uker bak meg.

Jeg har tatt det veldig med ro denne gangen her. Er ikke så veldig mye annet en får gjort egentlig. Eneste rådet jeg fikk hos legen også, var å slappe av og lytte til kropp,... Hadde en blødning i uke 8 og ble livredd. Men var på ultralyd og alt var bra :)

Håper bare det fortsetter sånn..

Sender deg varme tanker og lykke til fremover når du er klar.

Klem

Fortsetter under...

Hei igjen kjære alle sammen!

nok en gang takk for så mye støtte og erfaringer.

Tenker å ta til meg rådet fra deg janic....(kan ikke alle tegnene..:-)som sendte meg pm. Takk,takk.

Har vært litt av en kveld og natt, men av hensyn til andre på 1.tri trenger jeg ikke å utbrodere akkurat her.

Legger vel inn et innlegg på ufrivillig abort før eller senere, da tusen spm melder seg etterhvert.

Men, en ting kan jeg si: Jeg er ikke en slagen kvinne!-Jeg er fandenivoldsk!!!!

Fra å gå helt i kjelleren 1.gang dette skjedde, og ikke fungere på måneder, er jeg nå blitt sint.

Skal forske,spørre,grave og finne frem til ubesvarte spm som kanskje kan øke sjansen neste gang.

Kjenner en kampvilje til å lykkes som er veldig stor.

Er nesten redd meg selv over hvordan psyken endret seg fra å være redd, nedfor og full av angst da jeg gikk i uvisse, til å "akseptere"det som skjedde lettere enn jeg hadde trodd, da det først ble bekreftet.

Nå er det en vei, og det er rett i prøving, nervøsitet og spenning nok engang.

Tørket blod, snørr og tårer for forhåpentligvis siste gang, og går på neste utfordring med dødsforakt:-)

Lykke,lykke til, alle dere som fortsatt er i lykkelige omstendigheter.

Også masse lykke til, til oss må bite i det sure eplet og prøve på nytt igjen.

Vi skal lykkes hele gjengen!!!

Kommer til å prøve å følge flere av dere som jeg føler jeg har lest litt om og "kjenner" litt til.

Dere er noen flotte, flotte mennesker som gjør meg oppriktig glad!!

Ta vare på hverandre, nå må en utblødd, sliten kropp sove litt:-)

(så jeg kan komme sterkere tilbake:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...