Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vet jeg sannelig ingenting lengre..

Mistet i MA i april, gravid igjen i juni, skal nå være 9+6.

Pga redsel fikk jeg tidlig UL i uke 7.

Fikk se "reka"og et hjerte som banket, det ble skrevet ut bilder.Gyn mente jeg var nesten en uke kortere på vei enn anntatt, men alt i tipp topp shape.

Ny UL i dag, og vi finner ikke foster i dt hele tatt!!!!!!

Skal jo være et større foster, men fant null og nada.

ingenting har kommet ut, og har ikke blødd nå etter UL i uke 7.

Er det NOEN som har hørt om lignenede?

Skal inn på ny UL på sykehus i morgen, men skjønner at det ser jævlig dårlig ut....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?

Tok du UL samme sted som der de så at hjertet banka???

Men jeg har hørt at fosteret kan gå i oppløsning, men ikke så sent som etter at hjertet har begynt å banke.

Skrevet

Nei, 1.gang tok jeg på St.olavs i Trondheim(sykehuset)

Den ikveld ble tatt på privat sted,men av folk som jobber på sykehuset...Skjønner nada...

Skrevet

Nei men kjære deg da.....

Har ingen erfaring jeg kan dele med deg, og forstår du har noen tøffe timer fremfor deg........

Kan ikke annet enn å si jeg tenker masse på deg, og overøse deg med mange varme klemmer. Skal tenke på deg, og håper til tross for alt at de har bedre utstyr dit u skal i morgen slik at du får et skikkelig svar....

Klem fra meg

Skrevet

Takk søte deg!

Alltid kjapt ute du å trøster..:-)

Helt uvirkelig følelse, svetter, skjelver og fryser om hverandre.

Aner ikke hva jeg skal tro, bortsett fra at det må ha gått galt...

Skrevet

Sender deg en stoooor kos. Håper du finner ut av det klem

Skrevet

Uffda, skjønner godt hvordan du har det!! Er i en lignende situasjon selv. Mistet i mars, er/var 7-8 uker påvei. Finner ingen foster bare en "vannsekk", men jeg begynte å blø etter UL i går. Får gå til legen i morgen.....

Håper at alt ser bra ut for deg i morgen!

Hold motet oppe til det motsatte er bevist .-) Lykke til!

Skrevet

Huff, dette hørtes jo ikke noe hyggelig ut. Og veldig merkelig?`

Logisk sett skulle man jo funnet fosterrester om det var en MA, og du skulle ha blødd om det var en SA. Dette har jeg faktisk aldri hørt om..

Krysser fingra for at de idag tok heeeeelt feil, og at de finner en liten levende spire imorra !

Skrevet

Har dessverre ikke noe erfaring å dele, men ønsker deg lykke til, og sender deg en klem :-)

Skrevet

Det høres så usannsynlig ut.. brukte du samme UL-maskin? Ingen blødninger?

Jeg føler at det MÅ være noe der. De for da pokkern meg vri og vende på den j... stavmiksern bedre. Ett uke 7 foster burde da etterlate seg noe spor, ikke minst uke 10.... og oppløsning høres helt... latterlig ut.

Krysser fingra for deg, fortell, fortell i morgen!!

(:

Skrevet

Tenker på deg, trist å høre.

Håper det kan ha skjedd en feil med den siste UL og at alt er i orden....

Klemmer til deg!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Takk for støtten folkens!

Har vært ei laaaang natt, tenker og tenker på hva som har skjedd..

Føler meg som en tulling som kommer hjem å må fortelle at det ikke lenger fins noe foster...(svigers ligger over)

Vet jeg blir kalt inn til sykehuset i dag, bare venter på at de skal ringe.

Håper,håper at det er noe feil, og at lille spire skal dukke opp fra en eller annen gjemmeplass.

Om det er psykisk eller ikke, eller pga frenetisk rulling over magen m UL-apparatet, jeg har ligget våken med stikkinger i høyre side i hele natt.

Må vel bare innse at sjansene mine er dårlige.

Enn det, sjansene skulle være så mye bedre etter å ha sett hjerte slå, og nå finner de ikke fosteret engang.

Gruer meg jævlig bare på tanken av alt som venter...

Skrevet

det var det merkeligste jeg noen gang har hørt, skal krysse fingrene for deg , og håpe at det er folk som kan jobben sin !! som får utført ul på deg imorgen!!!!!!

håper du får positive svar da , stor klem

Skrevet

Hei

Dette hørtes da veldig, veldig merkelig ut!

Du skriver: "Om det er psykisk eller ikke, eller pga frenetisk rulling over magen m UL-apparatet, jeg har ligget våken med stikkinger i høyre side i hele natt".

Slik jeg forstår det har du tatt UTVENDIG ultralyd i uke 9!!! Kanskje det er årsaken til at de ikke så noe?

Skal man ikke ha innvendig ultralyd fram til uke 12?

Masse lykke til!!

Skrevet

Tenker på deg kjære trønderline:)

Krysser alt jeg har for at det skal gå bra med deg i dag. Og støtter mama73 med det ang. innvendig UL, tok de den utvendig er det rart de ikke prøvede innvendig før de gav seg..........eller er det derfor de sendte deg visere???? Men da for og leve alle de time i uvisshet........

Varm klem fra meg

Skrevet

I mitt forrige svangerskap var det sånn, og det var fordi de hadde for dårlig utstyr hos den ene legen.

Ikke gi opp håpet enda....kanskje nurket bare har gjemt seg litt..

Lykke tl!!

Skrevet

Ja, merkelig så det holder!

De ringte nettopp fra sykehuset og ga meg time i morgen kl ti, blir en lang dag å vente,men,men.

Spurte henne som ringte om hun hadde vært borti lignende før, men det hadde hun ikke.

Ingen avvik målt eller funnet fra ul i uke 7, Ul bildene fra da viser foster m bankende hjerte målt til litt over 5mm, noen som betyr ca 6+1 iflg deres beregninger.

Glad for at de bildene eksisterer, siden de ikke finner noe nå bortsett fra en tom fostersekk....

Var utvendig ul i går, lurer på om det gjør den store forskjellen å få innvendig i morgen?

Jm mente at jeg var så langt på vei at det ikke hadde noen betydning...

Skrevet

Hva? men, hvor langt på vei var du da?

Fikk du se noe først?-for så ikke finne noe?

Skrevet

mamma 73 og tirilgirl:

ja, det var utvendig ul.

men, som sagt det skulle visst ikke ha noen betydning.

Skal til spesialist i morgen og da blir det innvendig.

Jeg også trodde de bare tok innvendig ul fram til uke 12...

Skrevet

Baaaaah, venting er no herk :/ Du får ta deg en lengre tur, eller bake noe.

Matlaging pleier fort å stjele mange timer av dagen, hvertfall kaker ;)

Jeg har hvertfall ambisjoner om både skogtur og pailaging :)

(bare finne en bil som funker først......)

Jeg er sikker på at de kan finne ut av det, hvis de tar en innvendig UL.

Siden du ikke har hatt noen blødninger, burde vel egentlig ting se lyst ut...

Uff, håper du kommer gjennom dagen, hele dagen! Og at alt står bra til der inne!

Skrevet

Tenker på deg ! Dette høres veldig merksnodig ut :( aldri hørt om noe lignende... Sender masse gode tanker! Håper det går bra i morgen!

Skrevet

Utvendig ultralyd så tidlig i svangerskapet?? Jeg begynte å blø i uke 12 sist jeg var gravid og da jeg dro for å få ultralydtime ble jeg fortalt at det er kun innvendig ultralyd som gir klare og gode nok bilder så tidlig i svangerskapet, ble derfor innvendig ultralyd på meg. Be om å få innvendig ultralyd i morgen, kanskje de overså fosteret ved utvendig ul i går.

Masse lykke til

Skrevet

Jeg også begynte å blø først i uke 14 sist, og fikk innvendig ul.

Dama fra i går nektet for at det hadde noen betydning når man nesten var 10 uker...viste meg bilder av foster som skulle ha kommet like langt for å illustrere at dette "misset" de ikke selv m utvendig bruk.

Plasse er ny og med tipp topp utstyr, så det skulle være i orden.

Lurer fælt på hva de finner ut av i morgen.

Skrevet

Huff, så fælt :(

Det var vel ikke på Ultraportalen du var på UL???

Jeg har ul timr der i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...