Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 feirer alle sammen med kake etterpå eller? siden gubben er bortreist så kunne ikke han være med men vi koset oss for det ..menvirker som alle skulle feire etterpå med kake osv...er dt vannlig? føler meg dum som ikke gjorde noe for han lissom..han hadde venner på besøk i dag og fått is:) men jeg kanskje har for forhøye foeventninger om dette at alt skal være så perfekt...men føler lissom at jeg kunne gjort litt mere utav dagen hvis dere skjønner.. tok masse bilder av han og han kosa seg masse virket det som
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Vi feiret ikke med kake, men han fikk bestemme middag og dessert den dagen =)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Nei, vi feiret ikke,han fikk faktisk ikke is engang...glemte det.Han var opptatt med venner.Men tok masse bilder osv.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Vi dro på kafé og koste oss og han fikk velge middag. Ønsket å gjøre litt stas, men deres dag var nok også helt fin. Ikke tenk på det.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 Her er vi hjemme med vannkopper på første skoledag. Kjipt. Har derfor ikke gjot noe spes, men han fikk leksebok med hjem, så den har vi gjort litt i da.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #7 Skrevet 18. august 2010 VI var på mc'donald, jentas ønske. Hun fikk milkshake som drikke, og is til dessert. Veldig fornøyd jente, med andre ord!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #8 Skrevet 18. august 2010 Ikke hørt om nei, men føler du på det, så tar du det til helgen, og feirer første skoleuke!! Da kan pappan kanskje også være med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå