Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Hvis du ikke tåler å høre om mageproblemer,ikke les Jeg følte meg litt dårlig fra før jeg stod opp, og begynte å få ganske vondt i magen. Gikk på do etterhvert,men kom ikke stort. Gikk i stua å la meg litt på sofaen da jeg følte meg ganske svimmel, så fikk jeg veldig vondt i magen, gikk igjen på do, og ble sittendes litt uten at noe kom denne gangen heller. Så ble jeg plutselig veeeldig svimmel, måtte gå av do å legge meg på gulvet, hvis ikke tror jeg at jeg hadde svimt av...Lå på gulvet noen minutter da jeg ikke klarte å reise meg opp...Så kjente jeg at det kom noe der bak, men klarte fortsatt ikke å reise meg opp. Heldigvis rakk jeg akkurat do før det kom helt ut...Var svimmel en stund etterpå også,men gikk heldigvis over.... Vi er aktive prøvere, vært det en stund nå, men ingenting har skjedd hittil... Har hatt noe (innbildte?) symptomer på graviditet, tidlige symptomer riktignok, som stikking i livmora, endring i humør, veeeldig sliten og trøtt,osv..... Kan denne hendelsen i dag tidlig også være et tegn på graviditet? Jeg ønsker så sterkt å bli gravid nå, men jeg er redd jeg bare innbiller meg ting... Hvor tidlig begynte dere å få symptomer ?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 I så fall er det det rareste symptomet på svangerskap jeg har hørt om... Men håper du får en liten spire snart da!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 jeg tenkte mest på svimmelheten, det er jo overhodet ikke et rart symptom Var veldig mye svimmel sist jeg var gravid
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Kjenner meg igjen etter den desperate søken på symptomer. Får håpe at dette er et symptom for deg:) Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Uten at jeg skal satse livet mitt på det. Tror jeg du har hatt en blodtrykksfall i forbindelse med at du var litt forstoppet. Helt vanlig reaksjon. Som regel helt ufarlig. Om du er gravid, vel man får lettere blodtrykksfall når man er gravid. Så hvis du har hatt ubeskyttet sex, så er jo muligheten der. Lykke til:) om du skulle få mer magesmerter, svimmelhetsanfall før du kontakte lege. og svisker og mye vann hjelper mot forstoppelse:)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 takk for svar magen er helt fin igjen, og ikke hatt noe mer ubehag som i dag tidlig, og bra er det! jeg har så mange symptomer at dere vil ikke tro det, men det er sikkert bare innbilninger huff og huff HI
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #7 Skrevet 18. august 2010 Hei. Som jeg skulle skrivit det selv.sånn hadde jeg det også da jeg gikk gravid sist. trodde måtte på do men nei så ble sikkelig svimmel og svettet som bare det og hadde mageknip .det viste seg desverre at det var begynelsen på en MA:( ikke for å skremme deg men er du gravid så kan dette gå helt fint.min MA trudde de kompga at jeg stresset for mye,så prøv slapp av mest mulig og ta en test etterhvert:) lykke til
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #9 Skrevet 18. august 2010 Huff da, det var trist :\ Jeg slapper vel egentlig ganske godt av, jobber ikke om dagen, så er for det meste hjemme jeg venter ikke mens før på søndag, så er vel kanskje litt tidlig å ta test. kan vel ta test 4 dager før mens, så får nå se da, om jeg tar en i morra, eller om jeg klarer å vente
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #10 Skrevet 18. august 2010 Jeg synes dethøres ut som du var litt forstoppet (som ei annen skrev). Da er det normalt å få en slik reaksjon som du fikk. Sykt mageknip, svetting, svimmelhet og kvalme.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #11 Skrevet 18. august 2010 kan være at jeg var forstoppet ja, men har ikke hatt noe magproblemer i dagene før
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #12 Skrevet 18. august 2010 21:22 : For jeg tror det kanskje er litttidlig, siden jeg ikke venter mensen før søndag, men får se om jeg gjør det i morra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå