Gå til innhold

bli kjent med legen sin på "privaten"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna mine har nettopp begynt i ny barnehage. Jeg har oppdaget at min og mine barns lege også er mamma til et barn i samme barnehage, samme avdeling.

Har dette noe som helst å si syns dere, eller er det ingen betenkeligheter med det?

Jeg bor i en middels stor by, barnehagen er liten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dette har jeg ikke kommet til å ha noen betenkeligheter med. De fleste klarer å skille mellom jobb og privatliv. Å det er jo ikke sikkert at du kommer til å ha så mye med denne mora/legen å gjøre på fritiden heller, annet enn arrangementer i bhg og barnebursdager.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tror ikke du skal tenke så mye over det. Ene sjefen min er venninde med halvparten av pasientene sine, uten at det betyr så mye for hverken den ene eller andre. Jobb er jobb

Skrevet

Min eldtste sønn har i flereår vært bestekompis med sønnen til vår fastlege. Problemfritt gikk det :) Kunne ikke brydd meg mer.

Vi har hatt et flott forhold utenom med grilling, overnattingetc.

Nå har vi flyttet og har de kontakt på skype. :) Og mamma en annen lege.Jeg valgte ikke å bytte fordi han var veldig flink :)

Det viktigste er at barna finner segvenner de har kjemi med. Vi voksne får bare opptre proffesjonelt uansett rolle eller stilling:)

Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre skulle det stå.... nå er det natt her... hihi

Skrevet

Vel jeg fant ut idag at den nye læreren til eldste er mor til en i bhg vår og. Pluss at jeg jobber der litt i tillegg:)

Men for å komme til saken, hadde ikke hatt noen problemer med det. Som andre sa, de fleste kan skille på privaten og jobb:)

Skrevet

Jeg har akkurat flyttet til nabolaget til min fastlege, han er ogsá fastlegen til mine barn, mann, foreldre og søsken! Har vært det i alle år.... Jeg vet at han skiller mellom privat og jobb, men jeg kommer ikke til å være noe naboskap kontaktsøkende for å si det slik, hehe!

Syns det er litt rart, han vet liksom absolutt allt om meg og mine...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...