Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Har angstanfall akkurat nå, etter noen skrev noe kjipt til meg her inne på et innlegg, føler meg helt jævlig, gråten og har vært så stressa i de siste ukene.. Så nå sitter jeg her og får ikke puste, er kvalm,svimmel og usikker på om det virkelig er noe galt med meg eller om jeg bare holder på å bli gal!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 HVis du sliter med angstanfall fordi noen svarer deg kjipt burde du ikke skrive her på anonym. Er det riktig ,nei, men for ditt eget beste!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Pust godt ut og inn noen ganger, skikkelige magadrag! Det er mange som skriver veldig negativt her inne, å jeg blir selv sjokkert mange ganger over at folk virkelig kan være så "stygge" mot hverandre. Veldig leit når det blir stilt spørsmål eller skrevet innlegg i beste mening eller til tider fortvilelse. Ikke bry deg om de kommentarene du har fått, vit at du holder hodet høyere å ikke svar tilbake med samme mynt - da får de bare "blod på tann". Ønsker deg lykke til å sender deg en varm klem.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Beklager, men dette tror jeg ikke noe på. Mulig at noen har vært frekk eller krass mot deg og at du er pisselei, men angstanfall? Nei, det har du ikke! Nå må folk slutte å bruke "angst" og "angstanfall" i tide og utide. Det er utrolig frekt og respektløst mot dem som faktisk lider av, og under, dette!!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Tusen takk, grunnen til jeg skriver anonymt er for jeg spør om noe jeg ellers ikke tør å spørre andre om.. Er nok følsom men tenker jo da at folk svarer normalt og bare fordi det er anonymforum trenger man ikke være så frekke.. Jeg prøver å puste dypt inn, og forteller megselv at det ikke er farlig.. Har forresten vært angstfri i 6 mnd så skjer dette... Har bare vært så utrolig stressa..
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 Nå er du frekk mot meg som lider av angst.. Jeg vurderer faktisk å dra på legevakten nå fordi jeg er redd for av følelsen jeg får når jeg får angst , det eneste som hjelper er å snakke med noen.. (Får kvelningsfornemmelser)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå