Gå til innhold

Noen med peiling på hodepine her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er plaget med mye hodepine.

Etter kort tid i solen, får får jeg vond mellom begge øynene og i tinningene på begge sider.

Når jeg sitter foran tv/pc så får jeg vondt i tinningene på begge sider og blir kvalm.

Får også av og til trykk følelse i hele hodet, og mye smerter i hodet som stammer noe fra nakke og skulderplager.

Noen som har peiling på hva hodepinen kan komme av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stress, dårlig syn og/eller for lite væske.

Skrevet

Takker for forslaget. Men er ingen av disse delene. Har skjekket synet, drikker mye og er i ro mesteparten av dagen:-)

Skrevet

Spenningshodepine? Kommer fra nakken og er muskulært. Gå til fysioterapeut.

Skrevet

Kanskje du er litt lyssky? Jeg har store problemer med å være ute i solen uten solbriller, selv om jeg sitter i skyggen. På dataen har jeg skrudd ned lyset bille litt, sånn at det ikke blir like skarpt. Det hjelper for meg..

Det er mange muskler i nakke, hals og hode som kan forårsake hodepine. Jeg ville også ha kontaktet en fysioterapeut for en undersøkelse..

Skrevet

Det å dempe skjermlyset var ikke dumt:-) Jeg har nok noe spenningshodepine også. Men er hodepinen mellom øynene, bak øynene jeg ikke helt finner ut av...

Skrevet

Det kan fort være triggerpunkter i muskulaturen det også.. Ville i hvert fall sjekket det ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...