Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Jeg er plaget med mye hodepine. Etter kort tid i solen, får får jeg vond mellom begge øynene og i tinningene på begge sider. Når jeg sitter foran tv/pc så får jeg vondt i tinningene på begge sider og blir kvalm. Får også av og til trykk følelse i hele hodet, og mye smerter i hodet som stammer noe fra nakke og skulderplager. Noen som har peiling på hva hodepinen kan komme av?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Stress, dårlig syn og/eller for lite væske.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Takker for forslaget. Men er ingen av disse delene. Har skjekket synet, drikker mye og er i ro mesteparten av dagen:-)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Spenningshodepine? Kommer fra nakken og er muskulært. Gå til fysioterapeut.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Kanskje du er litt lyssky? Jeg har store problemer med å være ute i solen uten solbriller, selv om jeg sitter i skyggen. På dataen har jeg skrudd ned lyset bille litt, sånn at det ikke blir like skarpt. Det hjelper for meg.. Det er mange muskler i nakke, hals og hode som kan forårsake hodepine. Jeg ville også ha kontaktet en fysioterapeut for en undersøkelse..
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 Det å dempe skjermlyset var ikke dumt:-) Jeg har nok noe spenningshodepine også. Men er hodepinen mellom øynene, bak øynene jeg ikke helt finner ut av...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #7 Skrevet 18. august 2010 Det kan fort være triggerpunkter i muskulaturen det også.. Ville i hvert fall sjekket det ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå