Gå til innhold

Stonz -små eller store i størrelsen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne tenkt meg å kjøpe til minimy på 9 mnd, hun har ikke store ben og er redd M blir alt for store eller S alt for små ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte str L til min på 9-10 mnd. De snurpes jo litt sammen, så angret ikke på det :) Leste nemlig at noen med str M ikke kunne bruke dem etter barnet var 10 mnd. Så kjøp for all del ikke S hvertfall.

Han har ikke brukt dem så mye til å gå med ute, men har brukt dem mye ellers, både i bil og i vogn. De er supre :)

Du kan jo google å se om du finner noen erfaringer.

Skrevet

JEg mener at jeg kjøpte M til lillebror på 11 mnd. Han bruker til vanlig str 19-20 i sko.

Tror jeg ville kjøpt M, str S vil fort bli for lite.

Skrevet

Lillebror har M og han bruker str 20-21 i sko. Dersom jeg skulle kjøpe booties i dag ville jeg kjøpt L og satse på ullforet inni også.

Skrevet

Jeg kjøpte også L til min 1åring. Tenkte det er greit å få brukt de en stund og tror M en fort kan bli litt liten.

Skrevet

Jeg har både M og L, siden jeg først kjøpte i str L, og de var DIGRE til min snuppe på (da) 12 mnd. Måtte kjøpe M i stedet og de passet perfekt. Så de er ganske store i str mener jeg...

og istedet for å bruke penger på ullforet, ville jeg bare brukt tykke sokker under, like godt, og MYE billigere;)

Skrevet

Jeg bestilte i dag faktisk. Snuppa (12 mnder) fikk strl L pga jeg bestilte fòret i tillegg. Ellers tenker jeg at det kan være greit å ha noe å vokse i gjennom vinteren.

Skrevet

Hmm... da blir det ihvertfall ikke S! Kanskje jeg skal satse på L da med innlegg....

Takk for svar :-)

Skrevet

Også noe å tenke på at dersom de blir for store vil de henge på tuppen og bli fort slitt. Kan lettere få huller da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...