Føken siruppsnipp Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Kunne tenkt meg å kjøpe til minimy på 9 mnd, hun har ikke store ben og er redd M blir alt for store eller S alt for små ;-)
Synnøve_Solbakken Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Jeg kjøpte str L til min på 9-10 mnd. De snurpes jo litt sammen, så angret ikke på det Leste nemlig at noen med str M ikke kunne bruke dem etter barnet var 10 mnd. Så kjøp for all del ikke S hvertfall. Han har ikke brukt dem så mye til å gå med ute, men har brukt dem mye ellers, både i bil og i vogn. De er supre Du kan jo google å se om du finner noen erfaringer.
Tante Gustava Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 JEg mener at jeg kjøpte M til lillebror på 11 mnd. Han bruker til vanlig str 19-20 i sko. Tror jeg ville kjøpt M, str S vil fort bli for lite.
rima Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Lillebror har M og han bruker str 20-21 i sko. Dersom jeg skulle kjøpe booties i dag ville jeg kjøpt L og satse på ullforet inni også.
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Jeg kjøpte også L til min 1åring. Tenkte det er greit å få brukt de en stund og tror M en fort kan bli litt liten.
Gjest Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 Jeg har både M og L, siden jeg først kjøpte i str L, og de var DIGRE til min snuppe på (da) 12 mnd. Måtte kjøpe M i stedet og de passet perfekt. Så de er ganske store i str mener jeg... og istedet for å bruke penger på ullforet, ville jeg bare brukt tykke sokker under, like godt, og MYE billigere;)
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 18. august 2010 #7 Skrevet 18. august 2010 Jeg bestilte i dag faktisk. Snuppa (12 mnder) fikk strl L pga jeg bestilte fòret i tillegg. Ellers tenker jeg at det kan være greit å ha noe å vokse i gjennom vinteren.
Føken siruppsnipp Skrevet 19. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 19. august 2010 Hmm... da blir det ihvertfall ikke S! Kanskje jeg skal satse på L da med innlegg.... Takk for svar :-)
rima Skrevet 19. august 2010 #9 Skrevet 19. august 2010 Også noe å tenke på at dersom de blir for store vil de henge på tuppen og bli fort slitt. Kan lettere få huller da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå