Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Hvordan er det i passformen og str? Blir longsen like "slaskete" som Janus blir?
meg & to små vampyrer Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Vi kjøpte til guttungen i fjor. Stillongsene gikk det hull i kjapt, trøyene holdt seg. Tror de er litt små i størrelsen.. Ble ikke slaskete, men rakk jo ikke det heller..
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 18. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2010 Ok.. Så du synes Janus er bedre?
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 18. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2010 Med slaskete så mener jeg at jeg synes de er så løse i passformen selv rett etter vask. Skulle hatt noe som er litt mer ettersittende.
meg & to små vampyrer Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Det kan være tilfeldig, at gutten min ikke har slitt sånn på ting før i fjor, men janus har holdt uten hull lenger, men også blitt løsere og mer slaskete. Ikke sånn veldig stor forskjell. Men jeg kjøper janus på tilbud i år istedet.
*smula* Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 Vi har brukt mye Tom og Trine ullundertøy og er veldig fornøyde. Har blitt litt hull rundt knappene på bodyene, vi har dratt de opp i steden for å kneppe de opp, så kan vel ikke forvente noe annet. Strømpebuksene har vært litt lange i størrelsen, mens bodyene har passet godt.
rima Skrevet 18. august 2010 #7 Skrevet 18. august 2010 Jeg har brukt noe Tom og Trine til begge mine barn. Noe har vi arvet og det har vært brukt av tre barn. Disse har vi sett har fått noen små hull - en maske som har ryki her og der. Men passformen har vært veldig god på både bodyer og gensere. Synes også at longsene er store på størrelsen, men kan ikke si de har vært slaskete akkurat...
It's all about me Skrevet 19. august 2010 #8 Skrevet 19. august 2010 Det var han Tom & hun Trine som lærte meg å fikse hull i klær, he he. Så aldri så vondt at det ikke er godt for noe... Tom & Trine er i tillegg stivere enn enn Janus. Vi foretrekker Janus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå