Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Holle barnemat har gjennomført analyser som viser at glass og lokk er bisfenol-A frie. Lokkene på barnematglass fra kjente produsenter som Hipp og Nestlé inneholder det hormonforstyrrende stoffet bisfenol A (BPA), et stoff som i Danmark nylig ble forbudt brukt i produkter til barn under tre år. Produsenten Holle melder nå at de garanterer for at deres barnematglass er uten BPA. Holle barnemat er økologisk, og selges i helsekostbutikker, Ultra Bryn og Sandvika, Jacobs og i enkelte Coop-butikker. Link: http://www.gronnhverdag.no/Nettsider/Groenn-Hverdag/Tm/Mat-og-drikke/Siste-nyheter/Barnematglass-fri-for-BPA
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Det føles som verden snevrer seg inn, snart dør man av å leve tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Sant så sant:-) Tenkte bare jeg skulle legge ut dette her for å informere om at det finnes barnematglass fri for BPA. Sånn for den som er interessert i det HI
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Takk for link! Det var kjekt å vite. Må sjekkes ut om de har det i butikkene her og om babyen liker det
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Var ikke ment som et frekt svar altså, bare så mye som de etterhvert oppdager er skadelig!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 Tolket det ikke som et frekt svar for jeg ser hva du mener:-) Men det er alltid kjekt å vite at man har valgmuligheter og flere alternativer å velge i HI
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #7 Skrevet 18. august 2010 Har ikke sett det i butikkene her, men har ikke sett så nøye etter. Skal se i morgen Gi gjerne en tilbakemelding HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå