nr4? Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 har testet positivt i dag,tror det er veldig tidligt,for etter mine utrekninger skulle jeg hatt mensen mellom 22-29 august en gang:-) men er kjempe glad for to soleklare positive tester i dag:-)
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Gratulerer så masse med spiren
Babyønske �� Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Jeg testet også positivt i dag, jeg ventet mensen mandag som var, jeg da. Jeg har ikke akkurat hatt noen symptomer å snakke om til nå, men forrige helg/tidlig i forrige uke hadde jeg også leamus i livmorområdet. Faktisk så mye at jeg allerede da fikk mistanke om at det kunne være noe på gang, selv om det var tidlig. Kan ikke huske jeg hadde det i forrige graviditet, da var det kraftige murringer jeg merket først, det har jeg ikke hatt nå. Gratulerer forresten :-)
kokosyklus Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 Shiiiiiiit, gratttis for det første, men det leamusgreiene opplevde jeg og forrige uke. Jeg prøver IKKe og forventer tr til helgen. hva er de leamusgreiene for noe da?? Det var det sykeste jeg har opplevd. Aldri merket noe liknende. Kan dere beskrive det? Jeg synes ofte det var som om noe ristet/dirret forsiktig akuratt under bukselinningen. Jeg greide ikke få tak i hva det var, men det kunne minne litt om høy blodstrøm i et trangt kar eller noe? Venter dere begge nr 2? Jeg så ikke etter før jeg begynte å skrive innlegget mitt. Jeg opplevde ikke slike ting med nr 1. Ellers har jeg litt sterker pms denne måneden både med øme pupper, som nå er borte, irritabilitet, surrete, mens murringer og svimmerl når jeg reiser meg opp. + kvalm, det hender jeg er det når jeg får tr og, slik at dette er absolutt ikke sikkert gravid tegn for meg... Med den leamusopplevelsen i tillegg til ekstremt ømme pupper forrige uke "bekymrer" meg litt... Jeg skal i jobbintervju til onsdag så om den jobben er i boks så kan jeg evt juble over en eventuell graviditet! Eventuelt eventuelt eventuelt! Skal love dere jeg blri glad altså, men det er så mange men og bekymringer ennå + en hel haug av ting som må fordøyes etter forrige permisjon. Gratulerer begge leamusgravide:) Nyt NYT NYT gleden og send meg ikke babystøv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå