Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Fikk positiv 8-9 dager siden, svake positive siden det og maaange negative inkl. en på legekontoret (urinprøve).. Nå fikk jeg svak igår, forrigårs og utrooolig svak idag.. er 3 dager over ikm...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Og poenget med å teste seg titusen ganger, og lenge for mensen, er???
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 jeg hadde testa meg hos legen igjen..
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Vent tre-fire dager til, og så tester du igjen om det er nødvendig. Testinga for 8-9 dager siden var jo utrolig tidlig da. Vil ikke tolket de svake strekene som positiv siden hormonnivået umulig kan ha vært høyt nok for testing allerede da.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 om det er svake streker eller sterke skal ikke ha noe å si, positiv er positiv, det fikk jeg bekreftet av jordmor og lege når jeg var gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå