Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Hvordan lager man hull i voksi urban posen? Skal man sprette opp, skjære eller noe annet?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Jeg ville ha streket opp først, så sydd tett sikk-sakk rundt med maskin. Etterpå kan man klippe opp hullet i midten.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Det er sydd sikksakk frafør, kan man da bare klippe opp i midten altså?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Hvis det er hull til sele, så har den hullet allerede. Kanskje det er meningen å klippe opp selv? Ihvertfall sy tett sikk-sakk hvis du må lage hull, siden det er dun. Det er en dyr pose å ødelegge;)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Jeg antar det, men for sikkerhets skyld bør du ringe produsenten.
Trollemor75 Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 Jeg har voksi urban. Jeg brukte saks til å lage hull innenfor det området der det er sting. Det går helt fint, men stoffet er veldig tykk, og man skal ha en god saks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå