Gå til innhold

Når rullet deres babyer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva som er vanlig det vet jeg ikke, men min premature rullet ved 9 mnd etter hjelp fra fysio på hs (også gikk hun rundt møblene ved 10 mnd...hehe)

Skrevet

Lykke kan rulle fra mage til rygg, men ikke fra rygg til mage. Hun prøver fra rygg til mage og ligger på vippen, men kommer ikke helt over kneika (les: armen).

Hun er 4 måneder

Skrevet

Lille sprelle, hvor mye prematur var din baby?

Min 3,5 mnd gamle baby (1 mnd korrigert) rullet rundt fra mage til rygg idag!

Skrevet

5 uker, men var dysmatur.

Ved 1 år hadde hun tatt igjen sine jevnaldrende og vel så det i ferdigheter og var nesten gjennomsnittlig stor.

Viktigste er å ikke stresse med det - det kommer når det kommer og i hvert enkelt barns tempo!

Det med korrigert osv blir alltid litt vanskelig. Da snuppa ikke engang hadde oppnådd vanlig fødselsvekt for fullbårne. Smilte hun til folk og kikket seg rundt f.eks.

Skrevet

Fra mage til rygg:6 mnd+ 1 uke

Fra rygg til mage: 7 mnd

Men så var han stokk stiv i ryggen og likte dårlig å ligge på magen.

Skrevet

Mage til rygg, 4 måneder.

Rygg til mage, 5 måneder.

Han var/er litt tidlig ute fysisk, og litt sent ute med språket og det sosiale. Mye mer interessert i klatring og annet fysisk aktivitet...

Skrevet

Rygg til mage: 3.5 mnd

Mage til rygg: Klarer det ikke enda. er 5 måneder.

Hun haaater å ligge på magen og gjør rett og slett ikke forsøk engang på å snu seg til rygg når hun ligger den veien. Bare løfter seg opp etter armene en stund, åler seg rundt og så blir hun sint :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...