Gå til innhold

Dere som mobber andre, se hit....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei ,av å se at de samme mobbe -folka går ut å angriper folk her.

Jeg har selv skrevet mange innlegg her,alt fra strikke spørsmål,til mat /kjærlighet osv. Jeg trenger gode råd, ikke kritikk fra andre her ,om hvor dum jeg er osv.

Her er de som går igjen å mobber ;

Kakledama- sug lut, overlord ,

og mange flere er her kun for å mobbe andre.. Hvem syntes du mobber mest her? Før var dette et koslig sted,der mann fikk gode råd osv-.Men nå er det om gjørt å kristisere andre hele tiden, føler jeg.. Veldig dumt.

Ønsker at Bim kunne blitt et koslig og seriøst sted,slik det engang var..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå synes jeg ikke de du nevner er de verste mobberene her inne. Joda, de kan svare litt ironisk og virke litt småspydige, men mobbing vil jeg ikke kalle det, da er det verre med eksantall anonyme som driver med personhets og virkelig drittslenging mye verre.

Skrevet

Det er desverre slike folk jeg mener,person hetsing.Trakksering osv, ..Er så synd at folk ska bli mobbe for måten dem skriver på, eller måten dem snakker på (dialekt) Jeg skriver selv dialekt.

Skrevet

Hehe! Snakk om å møte seg sjøl i døra her.

Du ønsker at folk skal slutte å "mobbe" og at dette skal bli ett mer trivelig forum. Det er vel og bra, men da burde du gå foran som et godt eksempel om dette er din fanesak. Og du burde holde deg for god til å, anonymt, henge ut andre med nick og oppfordre andre til å gjøre det samme.

Hvem er mobberen? Er det du kanskje??

Skrevet

Dialekt er ikke et skriftspråk. Og for andre, som ikke snakker samme dialekt, så kan det faktisk være vanskelig å forstå vedkommende skriftlig og det kan ofte virke rotete.

Jeg er alt for dialekt. Men IKKE som skriftspråk

Skrevet

Hehe, nå er vel ikke akkurat Sug Lut mobber da.. At andre ikke skjønner ironi og ting satt på spissen, samt at de ikke forstår at verden ikke er svart/hvit er ikke hennes problem vel?

Skjønner dere ikke humoren og hva hun egentlig sier, så overse henne da vel?

Forøvrig synes jeg ikke noen av de du nevner er mobbere, da er det verre med de som skjuler seg bak anonym-knappen for å slenge dritt og ikke er tøffe nok til å stå for det de sier.

Skrevet

Var ikke slikt ment,da misfortår du meg .. Jeg mente hvem føler dere mobber dere mest? Jeg skrev hvem jeg ble mest mobba av.. Min personlig erfaring ..

Skrevet

slik det engang var? har det noen gang vært koslig og seriøst her inne? Når var du her sist egentlig?

Som andre nevner her så møter du deg selv i døra- du er herved satt i samme bås som andre mobbere. (ikke det at jeg klarer helt å skille alle de anonyme mobberene da;P)

Du sitter bak anonymkanppen og kritiserer, de er ærlige slik at du faktisk kan holde litt styr på folk og hva de mener. (ikke har jeg opplevd noe negativt om de du nevner heller). Det er mye enklere å forsvare seg selv når det er noen med nick, verre når det er anonyme du ikke vet om er 50 forskjellige eller bare en som er ute etter å plage deg^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...