Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Jeg skal bake kake til barnebursdag. Tenkte sjokoladekake som skal være fotballbane. Finner oppskrifter som er til langpanne, der det med fotballbane står som forslag til pynt. Men må ikke da oppskriften dobles for å fylle en firkantet form på str med vanlig stekeplate?? Venter ca 14-15 barn.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Langpanne er et stekebrett det, så den skal fylle hele. dobler du vil den ganske garantert vokse seg over kanten
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Står det ikke om det er til rund form eller til langpanne?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Står langpanne,- men trodde den var avlang og smal, jeg :-) Men det blir vel kanskje en halv langpanne det, da? hehe
Gjest Skrevet 18. august 2010 #7 Skrevet 18. august 2010 Føler jo at jeg må vise ansikt, kremt, når det kommer bakeinnlegg. Langpanne + hele stekebrett som fulgte med komfyren når du kjøpte den. Av og til står det liten langpanne og det er mer som en stor lasagneform, for å forsøke å forklare det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå