Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 måå farge håret da,det må brukes penger på , ellers hva annet må til som er gratis ?? har dere noen fine frisyrer på lager , tips til nye antrekk med gamle klær, anything ??
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Ville ha investert i en god selvbruningskrem jeg, man ser så mye freshere ut med litt brunfarge... Fikse håret med litt tuppering + spray, det er så trist når det henger rett ned eller i hestehale. Og et smil er jo ikke å forakte Lykke til
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Klipp en slags pannelugg på deg selv, noe de fleste klarer, da blir håret annerledes med en gang og prøv å sminke deg litt annerledes kanskje Har du noen gamle dongribukser du ikke bruker, klipp noen hull nedover beina, så ser det ut som en du nettopp har kjøpt, siden det jo er mote nå kjøp en farge til klær, koster vel 100 kr eller noe, og farg noen av de gamle og litt utvaskede toppene og genserne dine vips, så ble du litt nyere
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Slå deg sammen med ei venninne eller flere og så kan dere ha en klesbyttekveld. Ta med det dere er lei av og bytt med hverandre, og vips så har du en ny garderobe gratis!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 Jeg tar av og til frem alt jeg har av klær og tilbehør, og så prøver jeg å lete etter kombinasjoner jeg aldri har brukt, og setter sammen flere antrekk som jo er gamle men som føles nye. En annen ting er å fikse håret på en måte man ikek har gjort før. Man kan også gjøre små endringer i makeupen sin, uten å bruke penger på å kjøpe nytt. Man har ofte flere resurser enn man tror. Og så kan du sikkert ha godt av å smile til deg selv i speilet, og fortelle deg selv at du slettes ikke ser så dum ut. Å booste eget selvbilde kan være en god ting, og det kan inspirere deg på de andre områdene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå