Gå til innhold

Jeg tror Kristine Mossing er her inne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem ellers skulle ha fisket etter meninger, og da helst komplimenter, om stilen hennes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sikker på at det er hun selv som legger ut alle innleggene som handler om henne. Den dama er pr kåt og ser nok på seg selv som en kjendis...

Skrevet

Lurer på om dama har kjøpt genserne til jenta si i str 12 år?? slik at hun skal vokse i dem! Kan jo i alle fall se ut som de er ganske mange nr for stor, og lite lekkert var jo det!

Skrevet

hehe, ja hvem ellers skulle hatt behov for meninger om sånt? Det er jo rett og slett ingen som liker f.eks den pang rosa leppestiften, så det burde vel være unødvendig å be om meninger om normalt sett :-)

Skrevet

har ikke fått med meg slike innlegg jeg...

linker, anyone?

lyst til å lese :P

Skrevet

Utrolig mye mas om denne Kristine, og ikke første gangen her inne heller. Litt for mange damer her inne med litt for lav selvtillit, og litt for mye fritid? Virker svært tenåringsaktig på meg.

Skrevet

Hvis K.M. er her inne, var det sikkert hun som postet den linken nettopp. Hvem andre enn henne selv er ute etter å reklamere for hennes egen blogg?

Skrevet

tenkte mer på linker til innlegg her inne på BIM jeg, ikke til bloggen hennes.

Skrevet

Haha, er det mulig.... en ting er ihvertfall sikkert. Kristine Mossing får en hel masse gratis PR her inne når bim-damer med fritidsproblemer og lav selvtillit bruker så mye tid på å slenge dritt om henne.

Skrevet

Ja, lurer jeg på og... hvem er hun og er det interessant?

Skrevet

Hvorfor blir det skrevet så mye om Kristine Mossing?

Hvem er det og hvorfor får hun så mange til å se rødt?

Skrevet

Noen må tydligvis ha fritidsproblemer, jeg kan ikke skjønne engang hvorfor folk er så opptatt av henne.

Hun er like interesang som kvisa på ryggen til nabon..

Skrevet

Det er vel derfor HI her mener at det kun kan være henne som fisker etter meninger om stilen hennes her inne da.

Tok du poenget?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...