Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Hva gjør man? Graviditet er jo som kjent ikke en sykdom, men hver morgen er en kamp mot kvalmen. Får i meg litt mat, går greit til jeg kmmer på jobb og får kvalmen igjen. Rett hjem fra jobb kl 16, sove, spise, se tv, sove. Skjønner ikke hvordan dette hadde gått om jeg hadde barn fra før... All respekt til dere! Skjønner ikke at jeg holder ut på jobb i 8 timer, men vet ikke om jeg har noe alternativ. Har krevende psykisk arbeid. Prater man med sjefen om tilrettelegging, eller kontakter man evt. lege for delvis sykemelding (f.eks komme litt senere på arbeid enn kl. 08.) Hjelp! Desperat...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Ingen på jobb vet at jeg er gravid heller, så det føles ekstra tungt siden jeg må skjule alt av symptomer.. hi
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 PS: ingen på jobb vet at jeg er gravid, så det føles ekstra tungt siden jeg i tillegg må skjult alt av symptomer. hi
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Først - gratulerer med graviditeten! jeg ville snakket med sjefen om tilrettelegging, si at du håper dere kan komme til enighet om en løsning som alternativ til at du går til legen og ber ham sykmelde deg. trøst deg med at den værste kvalmen antagelig er over om noen uker og at overskuddet gjerne kommer tilbake i andre trimester! For meg var forresten ingefærøl som å komme til himmelen da jeg slet med kvalmen! vverdt å forsøke om du ikke har gjort det!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Takk, og tusen takk for tips og råd hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå