Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Babygym; Når starter/startet dere med det?
trollemor86 Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Min gutt er 5 uker å jeg har prøvd å legge ham under babygymen et par ganger, men han bryr seg ikke noe særlig om den da! Har en kant på ene siden av teppet til gymen, å den er mye mer spenende å se på enn lekene som henger over ham!
ღMadame_mim ღ Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Fra dag 1 bare til å venne henne til den. fra hun var 3 uker begynte hun å bry seg om lyset og lydene. Fra hun var ca 2.5mnd var også lekene spennende. Hun elsker den knittrelyden som er på noen av dem! Nå er hun 5 måneder er hun fremdeles facinert av lydene, lyset og lekene. Men i tillegg så har hun nå begynt å "synge" inntill melodiene :-)
Gjest JuniGull2010 Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Jeg prøve først da han var 6 uker, men han var ikke intr. Jeg prøve igjen nå når han ble 8 uker, nå viser han masse intr.!
Gjest JuniGull2010 Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Hehe.. To skrivefeil... Prøvde, mente jeg! ;-)
allabarna Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 Kjøpte den da han var 6 uker og da var han ikke så interessert. Nå er han 8 uker og kan ligge under gymen å leke i en time for seg selv:)
lioness* Skrevet 18. august 2010 #7 Skrevet 18. august 2010 Husker ikke helt, ved 2 mnd kanskje. Men jeg fikk et godt tips jeg gjerne sender videre: Å knyte noe mer i de greiene som henger ned fra babygymmen dersom de henger litt høyt. Mye morsommere for babyen at den kommer borti tingene når den veiver litt med hendene, og stimulerer til at den griper tak i det også etter hvert. Jeg hang feks en refleks og en myk vognleke i vår baygym (IKEA sin).
NostraStoria Skrevet 18. august 2010 #8 Skrevet 18. august 2010 Han var vel rundt 2,5-3 mnd! Husker ikke helt...du vil se at ungen blir mer og mer interessert i lekene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå