Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Nei, det er ikke noe å trakte etter ihvertfall.. For noen år siden var det stor debatt i media ang attføring. Folk måtte selge hus og eiendeler for å overleve. Vi var en familie med lite barn og far fikk hele 6000 kr utbetalt i mnd i attføring. Dette etter å ha vært sykemeldt ett år med utbetalt 16 000 kr mnd som var hans mnds.lønn i bedriften han jobbet i. Kunne ha fått maks 10 000 hadde han hatt husleie, noe vi slapp akkurat da. Av de 6000 var 2400 beregnet på hybelen han måtte bo på for å gå skolen. Ca 2002 dette da.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Har utbetalt over 23000 på attføring i måneden, men skal legge til at årene før jeg ble syk hadde gjennomsnittsinntekt på 398.000 i året dermed større utbetalt stønad! mens jeg gikk på det som tidligere het rehabiliteringspenger fikk jeg faktisk mindre utbetalt i måneden enn jeg gjør pr dags dato. Men jeg unner ikke min verste fiende og gjennomgå ulykken som har ødelagt meg, så da hjelper det egentlig ikke hvor mye avklaringspenger jeg har utbetalt i måneden! Det gjør bare de økonomiske tingene litt enklere!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Kjenner noen som er unge og uføretrygda. Han har utbetalt 10 000, hun deltidsstilling. Slik skal familien med 3 barn overleve resten av livet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå