Gå til innhold

Nå begynner jeg å grine. Ang NAV.

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har gjort feil to mnd nå, og jeg har ingen penger. Jobber lar vente på seg, så jeg skal liksom få OS. Fikk beskjed i dag om at jeg må vente ENDA en mnd. Hva skal jeg gjøre med husleie og strømregning og barnehage? Herregud.. Skjønner ikke hvordan dette skal løse seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nesten låne penger hos familie.

Skrevet

Jeg vet det... er bare snakk om så MYE føler jeg. Hvem vil låne meg 10 000 så jeg greier meg til neste mnd? Folk trenger jo som regel de pengene de tjener...

Skrevet

De kan jo ikke la deg stå helt uten penger. Nav har vel sosialtjenesten også nå. Du kan helt sikkert få et lån der som du betaler tilbake når du får OS. Gå ned å snakk med dem.

Skrevet

Mor, far, bestemor. Noen du kjenner må ha litt penger til overs vel? Om så mor kan ta ett kredittkort i sitt navn for å hjelpe, men at du betaler ned rubb og rake.

Skrevet

Min mor er nok død, og min far har allerede hjulpet meg med strømregningen. Skal nok høre med huseier om jeg kan utsette betalingen til neste mnd, så kan jeg bruke barnetrygden til barnehage og bidragsforskuddet til mat... Det må vel gå på et vis, blir bare så fortvilet.

Vil så gjerne jobbe, hate å være avhengig av nav.

Måtte bare ha en liten utblåsning.

Skrevet

Få en bekreftelse fra nav på at du venter penger og prøv sosialkontor (om ikke det er samme sted da) eller bank om lån.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...