Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 jeg tror jeg kan være gravid..langt på overtid...skrev til bf i går at jeg ikke har fått mensen enda..han svara bare hehe på at jeg skrev at jeg var nervøs..og at jeg må sjekke dette opp i dag.. vi skrev litt i dag også..skrev at han måtte ønske meg lykke til,for jeg skulle på apoteket og kjøpe meg test.. han svarte ikke på denne..men på alt annet vi skrev om. why???? han er riktignok opptatt,men at det forholdet ikke går så bra.. men eg synes det er rart han er sånn..
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Han er nok passe nervøs, forståelig nok..
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 vel han vet vel ikke hva han skal si. og da blir det ofte merkelig oppførsel. kjøp en testdu og sjekk. er den negativ kan du puste lettet ut og informere han om det. er du gravid får du ringe han og fortelle det og så får du vurdere hva du vil gjøre. husk det er ditt valg. for mange er det vaskelig å vite hvordan de skal reagere når ingen ting er sikkert men lettere å reagere når det er sikkert at du er gravid eller sikkert at du ikke er det. enten han ønsker seg barn eller ikke. lettere å forholde seg til noe konkret. enten det er positivt eller negativt. lykke til.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Selvfølgelig er han nervøs! Utroskapen hans kommer jo til å bli avslørt om testen din er positiv! veldig flott valg av BF forresten...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 skjøer at han er nervøs..hvem r ikke det..skal si det i dag..men først skal jeg se om han spør om jeg har tatt test.og vente på den store aborttvangen!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 drittkjerring. Det er mest kvinnfolk som er utro. statistisk sentralbyrå.no elns
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #7 Skrevet 18. august 2010 erikke jeg som er utro.rart det der at det er de mannfolka er utro med som får skjylda..
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #8 Skrevet 18. august 2010 SÅ lenge du har visst at han var i et forhold før dere inngikk deres forhold, så har du like mye skyld du også. Det at det forholdet han var i fra før var dårlig, er ingen unnskyldning, det er en patetisk bortforklaring.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #9 Skrevet 18. august 2010 sånn er kjærligheten..vi kan ikke noe råd for at vi har blitt glad i hverandre.. man kan ikke styre følelser..det sa pang med en gang. hi
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #10 Skrevet 18. august 2010 Kanskje en ikke kan styre følelser, men en kan styre handlinger!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #11 Skrevet 18. august 2010 Kan ikke styre følelser, hvor gammel er du!? Du kan la være å innlede et forhold til du vet han ikke er innblandet i noen andre, makan!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #12 Skrevet 18. august 2010 hva med han da? er som regel mannen som blir tilgitt..ikke jenta..nei her er det mannen som burde holdt seg unda.......er man med på leken må man tåle resultatet
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #13 Skrevet 18. august 2010 Selvfølgelig har mannen gjort noe galt også, men poenget var nå det at det er fullt mulig å styre seg og IKKE gjøre handling utav det når situasjonen en gang er sånn!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #14 Skrevet 18. august 2010 Selvom mannen burde holdt seg unna så er ikke det et fritak for jenta til å tenke selv...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #15 Skrevet 18. august 2010 Snakker om å misforstå! Selvfølgelig burde de begge to holdt seg unna, det er jo det jeg sier! Har da aldri påstått at slike ting kun er mannens ansvar, det er like mye kvinnene som er så simple sitt ansvar.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #16 Skrevet 18. august 2010 testen var positiv....så har det store skjedd da..gleder meg ikke til og si det til han men.får bare hopp i det i dag. hi
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #17 Skrevet 18. august 2010 Gratulerer, dere fortjener virkelig hverandre...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #20 Skrevet 18. august 2010 Denne tråden skjønte jeg ingenting av....Hvor står det at BF er i et annet forhold og at han og HI har vært utro?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #21 Skrevet 18. august 2010 hi har ikke vært utro..han hun er gravid med har vært utro mot sin kjæreste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå